بهترین رنگ کفش برای شلوار خاکستری

[ad_1]

رنگ کفش های مناسب با شلوار خاکستری, ست شلوار خاکستری با کفش

راهنمای ست کردن کفش های رنگی با شلوار خاکستری

ست کفش با شلوار خاکستری

شلوار خاکستری، از رنگ هایی می باشد که اغلب افراد آن را در کمد دارند. اما دغدغه ی خیلی از افراد می باشد که این شلوار را با چه رنگ کفشی ست کنند. در ادامه با رنگ های مناسب برای کفش با شلوار خاکستری را آورده ایم.

راهنمای انتخاب رنگ کفش با شلوار خاکستری

شلوارهای خاکستری همه کاره هستند و اغلب آقایان و خانم ها یک شلوار از این رنگ دارند. در این مقاله ما رنگ کفش های مناسب شلوار خاکستری میانه و خاکستری ذغالی را آورده ایم.

این سایه ها متمایل‌شدن دارند که با کفش هایی با رنگ های مشابه در کنار هم به زیبایی بازی کنند و فوق العاده همه کاره هستند.

برای خوانندگان جوان ما، ما توصیه می کنیم که خاکستری تیره اولین کت و شلواری باشد که آنها خریداری می کنند. این کت و شلوار فوق العاده همه کاره هستند. اما قرار نیست آن ها را با هر کفشی بپوشید.

چگونه شلوارهای خاکستری را با کفش های مختلف ست کنیم؟

کفش سیاه:

آن را در یک عروسی، مراسم تشییع جنازه، مصاحبه شغلی، یک روز در دفتر یا قرار ملاقات اول بپوشید. شلوارهای خاکستری با کفش مشکی به همان اندازه کلاسیک و آسان می باشد. شما نمی توانید غافل شوید و با خیال آسوده، هر رنگ لباسی را با هر رنگ کفشی بپوشید.

بیشتر بخوانید:  مدل فریم عینک دخترانه

از کفش های 2 رنگ مثلا مشکی و سفید می توانید استفاده کنید که غالب آن رنگ مشکی باشد.

کفش به رنگ بورگوندی:

رنگ شلوارهای خاکستری تیره نسبتاً کم می باشد، بنابراین داشتن رنگ کفش مناسب برای آن بینهایت مهم می باشد. کفش های بورگوندی یک قهوه ای متمایل به قرمز می باشد که به خاکستری زندگی تازه می بخشد.

رنگ کفش با شلوار خاکستری,بهترین رنگ کفش با شلوار خاکستری

کفش بورگوندی را با شلوار خاکستری بپوشید

کفش سورمه ای :

یکی از انتخاب هایی می باشد که می توانید با شلوار خاکستری ست کنید. و آن ها را به آسودگی در هر مکانی بپوشید. کفش سورمه ای با هر نوع از طیف های رنگ خاکستری ست می شود.

کفش قهوه ای تیره :

این کفش مورد علاقه ما برای ست شدن با شلوارهای خاکستری مناسب می باشد. این آسان می باشد، در هر محیطی خوب به نظر می رسد و رسمیت یکسانی با رنگ مشکی با سبک برتر دارد. با پیراهن آبی و کمربند قهوه ای امتحان کنید.

ست های مناسب با شلوار خاکستری, بهترین ست با شلوار خاکستری

شلوار خاکستری با کفش قهوه ای تیره

کفش رنگ آبی نیروی دریایی (طیف های گوناگون از رنگ آبی) :

شلوارهای خاکستری به آسودگی به هر رنگی که در کنار آنها قرار بگیرد ست می شوند. اگرچه ما پوشیدن این رنگ کفش با شلوار خاکستری را برای جلسات تجاری پرمخاطره (مثلاً جلسات فروش) توصیه نمی کنیم، این ستی می باشد که می توانید به طور میانه ​​روزانه در دفتر بپوشید.

بیشتر بخوانید:  مدل شلوار گشاد و ست کردن آن با مانتو + نکات پوشیدن شلوار گشاد

کفش به رنگ بنفش :

بله، کفش بنفش و شلوار خاکستری. گفتیم به شما توصیه شود که این لباس تنها مخصوص لباس های معمولی می باشد، زیرا کفش های بنفش با کت و شلوار خاکستری ممکن می باشد کمی مضحک به نظر برسند. هنوز هم، این را با سایه تیره ی بنفش، امتحان کنید. مثلا شلوار ورزشی را با کفش های اسپرت بنفش بپوشید.

کفش خاکستری :

شلوار خاکستری را می توانید با کفش خاکستری بپوشید. اما باید به تیره و روشن بودن آن توجه کنید، تا کاملا یکدست نشوید. (مطلب پیشنهادی: ست کردن شلوار با کفش خاکستری)

راهنمای انتخاب رنگ کفش با شلوار خاکستری,اصول ست کردن کفش با شلوار خاکستری

ست شلوار خاکستری با کفش خاکستری

کفش سبز :

آن را گاه به گاه بپوشید، اما اگر مراقب باشید این ترکیب می تواند کارساز باشد. شلوار خاکستری تیره را باید با کفش سبز تیره یا سبز زیتونی بپوشید، در حالی که شلوار خاکستری میانه را ​​می توانید کفش تا حدودی سبز روشن تر پوشید. ما توصیه نمی کنیم که این ست را برای موقعیت کار بپوشید، اما برای یک عصر می تواند سرگرم کننده باشد.

کفش قهوه ای روشن :

اولویت ما قهوه ای تیره می باشد، اما کفش های قهوه ای روشن با شلوارهای خاکستری تیره همچنان مناسب می باشد. یک شلوار خاکستری میانه ​​بیشترین انصاف را در این ست دارد.

ست شلوار خاکستری با کفش, بهترین رنگ های کفش با شلوار خاکستری

ست کفش قهوه ای روشن با شلوار خاکستری

بیشتر بخوانید:  رنگ مد سال 2021-1400 اعلام شد

کفش سفید:

مثل همیشه، این یک گزینه ای می باشد که در بعضی مواقع باید از آن استفاده کنید. مثلا در هوای گرم بهترین انتخاب با شلوار پنبه ای و یا پارچه ای می باشد و بهتر می باشد از کفش های کتونی و یا اسپرت سفید را شلوار کتان و یا جین خاکستری بپوشید.

بهترین رنگ کفش با شلوار خاکستری,رنگ کفش های مناسب با شلوار خاکستری

ست کردن کفش سفید با شلوار خاکستری

کفش رنگ بژ :

این ترکیب رنگ سبب دلزدگی میشود و کوفته کننده می باشد. از آن اجتناب کنید و کفش های بژ را برای شلوارهای روشن تر نگهداری کنید.

کفش نارنجی :

رنگ نارنجی تنها برای رنگ خاکستری زیاد می باشد. حتی می توانید تا حدی پیش بروید که آن را دلقک توصیف کنید. این رنگ را با کفش و لباس اسپرت بپوشید هرگز کفش نارنجی را با کت و شلوار خاکستری استفاده نکنید.

کفش قرمز :

این طور نیست که قرمز و خاکستری به خوبی با هم ست می شوند. این رنگ را مشابه نارنجی و بنفش نمی توان با کت و شلوار خاکستری بپوشید. از این رنگ ها برای لباس های اسپرت استفاده می کنند.

 

منبع: بیتوته

[ad_2]

مطلب پیشنهادی

قوانینی که هنگام لباس پوشیدن باید رعایت کنید

[ad_1]   لباس بخش مهمی از تصویر ما میباشد 14 قواعد لباس، که همه باید …