به کمک ارز رایج موجود در بازی پابجی به چه مواردی می توان رسید؟

یکی از برترین بازی‌های موبایلی در سراسر دنیا، بازی پابجی موبایل PUBG Mobile است که طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است. این بازی که در سبک اول شخص و در دسته بندی هیجانی قرار می‌گیرد، جزو بازی‌هایی است که در سبک بتل رویال قرار دارد و به این صورت است که شما به همراه 99 نفر دیگر در یک جزیره فرود می آیید و باید سعی کنید نفر آخری باشید که زنده می‌ماند.

بنابراین در این بازی تجهیزات، نوع کاراکتر و اسلحه‌هایی که مورد استفاده است؛ بسیار حائز اهمیت است و هر چه بیشتر باید سعی کنید اسلحه‌هایی قوی برای خود تهیه کنید تا شانس زیادتری در بازی داشته باشید. برای خریدن تجهیزات و امکانات بیشتر در بازی، باید از پول درون برنامه‌ای یا همان ارز رایج بازی استفاده کنید که می توانید آن را در بخش ” ارز مخصوص بازی های آنلاین مانند پابجی ” تهیه کنید.

یوسی ارز درون برنامه ای بازی پابجی موبایل

یوسی ارز رایج برای بازی پابجی موبایل است که با استفاده از آن می توانید تمامی امکانات بازی از قبیل تجهیزات، زره‌ها، کاراکتر و هر چه درون بازی وجود دارد را خریداری کنید. برای به دست آوردن یوسی، روش‌های مختلف و زیادی وجود دارد که شامل روش‌های رایگان و پولی هستند.

همانطور که همه ما می‌دانیم روش‌های پولی عمدتا روش‌های طاقت فرسا و زمان بری هستند و باید برای آن‌ها تلاش بسیار زیادی کرد. برای پیشرفت هر چه سریع تر در بازی، من به شما خرید یوسی را پیشنهاد می‌کنم تا در مدت زمان کم، بتوانید پیشرفت چشمگیری در بازی داشته باشید و تمامی حریفان خود را از میان بردارید.

بیشتر بخوانید:  مقایسه نسل های مختلف سرور اچ پی

فرض کنید با دست خالی و بدون زره وارد یک منطقه جنگی می‌شوید، در چنین شرایطی قطعا زنده ماندن کار بسیار سختی خواهد بود. در بازی نیز چنین است و شما نمی‌توانید بدون داشتن یک زره و تجهیزات عالی در بازی دوام بیاورید و در همان حمله اول از بین خواهید رفت. اگرچه تجهیزات اولیه به شما در بازی داده خواهد شد اما این تجهیزات برای مراحل اولیه کارساز است و با سخت شدن مراحل، این تجهیزات کاربرد خاصی برای شما نخواهند داشت.

اما از آنجایی که شما برای خرید یوسی باید هزینه کنید، مهم است که بدانید یوسی برای شما چه کاربردی را خواهد داشت و با خرید آن چه چیزی را به دست خواهید آورد. بنابراین در ادامه به بررسی کاربردهای خرید ارز رایج بازی پابجی موبایل یا همان یوسی می‌پردازیم.

مزیت های استفاده و خرید یوسی

1.خرید آیتم های مختلف در بازی

یکی از مهم ترین کاربردهایی که یوسی برای شما دارد این است که با استفاده از آن می‌توانید آیتم‌های مختلفی نظیر کلاه، زره، تجهیزات، اسلحه وغیره را در بازی خریداری کنید و یا آن ها را ارتقا دهید. شرط اصلی برنده شدن در بازی پابجی موبایل خرج کردن یوسی برای همین موارد است و بدون آن‌ها، به راحتی در بازی شکست خواهید خورد.

بیشتر بخوانید:  چرا دندان‌پزشک‌ها به سایت برای مطبشان نیاز دارند؟

  1. مخفی شدن سلاحی بی‌نظیر در بازی

یکی دیگرازویژگی‌های فوق‌العاده ای که می‌توانید به دست آورید، این است که با خرج کردن یوسی می‌توانید در قسمت‌های مختلف بازی نامرئی و مخفی شوید. به این صورت اگر شما بدانید در چه موقع و کجا مخفی شوید، می توانید حرکات دیگر بازیکنان را زیر نظر گرفته و با انجام حرکات غافلگیرانه و استفاده از مهارت‌های خود در بازی، آن ها را به راحتی نابود کنید و به یک شخصیت همیشه برنده در بازی تبدیل شوید.

اما همانطور که گفته شد، برای استفاده از این قابلیت باید یوسی تهیه کنید و آن را خرج کنید.

  1. افزایش قدرت بدنی کاراکتر بازی

اگر می‌خواهید در بازی از قدرت بدنی زیادی برخوردار باشید و کاراکتر شما قدرت بدنی بالایی داشته باشد، باید برای آن از یوسی استفاده کنید.

  1. داشتن یوسی شرط ورود به رقابت های رویال پس و الیت رویال پس

یکی دیگر از مزیت های داشتن یوسی شرکت در مسابقه‌های رقابت‌های رویال پس و الیت رویال پس است که برای آن باید بلیط داشته باشید که آن بلیط نیز همان یوسی است. مقداری که باید یوسی برای انجام این رقابت‌ها خرج کنید، توسط بازی مشخص می‌شود و شما نقشی درآن نخواهید داشت.

اگر شما به این بازی‌ها وارد شوید و در چالش‌ها و رقابت‌ها پیروز شوید، تمام یوسی که برای ورود به بازی خرج کرده‌اید به شما برگردانده خواهد شد و در عین حال نیز چندین برابر آن نیز به عنوان پاداش و جایزه به شما داده خواهد شد. نکته‌ای که حائز اهمیت است این است که برای برنده شدن در رقابت‌ها باید از تمامی مهارت‌ها و امکانات بازی استفاده کنید که طبق مطالب گفته شده باید یوسی در اختیار داشته باشید.

بیشتر بخوانید:  مدیرعامل ایزیدم ایران از تاثیر فوق العاده عایق الاستومری و فوم الاستومری در زمستان می گوید

علاوه بر مواردی که در بالا گفته شد، با دانستن یک سری نکات می‌توانید از امکانات بیشتری در بازی استفاده کنید تا احتمال موفقیت و پیروزی را در بازی برای شما بالا ببرد. در پایین به آن‌ها اشاره مختصری می‌کنیم

  • شناخت و بررسی کامل نقشه و فرود آمدن در بهترین محل در بازی (در غیر اینصورت احتمال از کشته شدن و باختن شما در همان دقایق اولیه بازی توسط حرفه‌ای ترها بیشتر خواهد شد)
  • اسلحه برای خود شخصی سازی کنید. چرا که هر کسی با اسلحه‌ای که مورد علاقه خویش است راحت‌تر می‌تواند ارتباط برقرار کند.
  • از وسایل نقلیه برای حرکت در بازی استفاده کنید.
  • برای داشتن تمرکز بالا بهتر است از هدفون استفاده کنید تا ریز ترین صداها را نیز بشنوید.

بنابراین اگر شما نیز مانند 400 میلیون شخصی که این بازی را نصب کرده‌اند می‌خواهید در تمامی مراحل پیروز شوید، استفاده و خرید یوسی را از دست ندهید. فراموش نکنید که مهم ترین چیزی که در بازی باعث تمایز میان یک گیمر حرفه‌ای و آماتور می‌شود، نوع تجهیزاتی است که مورد استفاده قرار می‌دهد.

مطلب پیشنهادی

بهترین دکتر لیفت باسن غرب تهران

بهترین دکتر لیفت باسن غرب تهران اغلب خانم‌ها به شکل و اندازه باسن خود حساسیت …