بیوگرافی مریم سلطانی

بیوگرافی مریم سلطانی

مریم سلطانی در بهمن 1332 در تهران به دنیا آمد. درس مدیریت دانش او با حضور در درس آقای حمید سمندیان به هنرمندی رسید و در آن زمان به ایفای نقش در فیلم «انتظار» پرداخت. او در یکی از معروف ترین سریال های سه در چهار به کارگردانی مجید صالحی بازی کرد و در بین مخاطبان به شهرت رسید و چند سالی است که از بازیگری دور بوده و سالن زیبایی شیمر را اداره می کند. او به این کار بسیار مشغول است و تا کنون سه بخش افتتاح کرده است.

1 18

ابتدا اثر هنری مریم سلطانی

مریم سلطانی با حضور در کلاس های بازیگری نزد حمید سمندان شروع به هنرنمایی کرد. او بلافاصله برنده شد و در سال ۱۳۷۹ بازی در اولین فیلم به او پیشنهاد شد و بدین ترتیب اولین تجربه بازیگری خود را به دست آورد. او در سال 1391 با بازی در سریال شریف وارد تلویزیون شد و با این سریال به شهرت رسید. بعدها در سریال‌های جوان مروز (۱۳۹۲)، سریال‌های سه در چهار، سریال‌هایی با نقش زنان در نقش ماهیر و … به کار خود ادامه داد.در سال 1392 در سریال State of Shun به ایفای نقش پرداخت و سپس حدود شش سال از بازیگری در تلویزیون خداحافظی کرد و از سال 2018 فعالیت بازیگری خود را از سر گرفت و این بار در فیلم خانمان نقش ماهر را بازی کرد. سلسله.این سریال در آن زمان از شبکه سه پخش می شد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی بهاره رهنما

1 19

مدیریت سالن های زیبایی

پس از وقفه ای در عرصه بازیگری، او چندین سال است که سالن زیبایی شیمر را اداره می کند و تا به امروز سه بخش را با موفقیت افتتاح کرده است. جالب است بدانید با وجود اینکه صاحب چنین سالنی است اما عاشق سادگی است و چهره های عجیب و غریب برایش جذاب نیستند. او از درآمد حاصل از سالن زیبایی راضی است اما می گوید مشکلاتش را دارد اما مزیتش نسبت به بازیگری این است که می تواند شب ها استراحت کند و نیازی به سفر به شهرها برای پروژه نداشته باشد. سالن زیبایی او لوکیشنی لوکس در تهران است و هنرمندان زیادی مانند ستاره اسکندری، الناز حبیبی، گلاره عباسی، بهنوش بختیاری، لیلا اوتادی، بهار رهنما، پریزاد ایزدیار، مهناز افشار و … هستند. دور شدن از او کار بازیگری نیست.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی لاله مرزبان و جدیدترین عکس های اینستاگرام لاله مرزبان

آثار مورد علاقه مریم سلطانی

او به بدنسازی و انجام آن به عنوان شغل علاقه دارد، علاوه بر آن به نواختن پیانو علاقه دارد و معتقد است موسیقی باید بخشی از زندگی یک هنرمند باشد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی آشا محرابی

1 20

خروج مریم سلطانی از بازیگری

او شش سال از بازیگری دوری کرد و در ابتدا به آرایشگری مشغول شد که به گفته خودش هر روز حضور در محل کار نیازمند خدمات بوده و همین باعث دور شدن او از دنیای بازیگری شده است. اما می گوید خوشبختانه دوستان این هنرمند به دیدن او آمده اند و او احساس نمی کند که از بازیگری دور است و می گوید به مرور زمان بازیگری می کند زیرا پیشنهادهای کاری زیادی به او رسیده است. او پس از کناره گیری از بازیگری و در ابتدا آرایشگری، به دلیل رعایت نکردن رژیم غذایی مناسب و ورزش نکردن به دلیل کار، علناً خودش را تغییر داد و گفت که اگر قرار باشد مریم سلطانی باشم که در سریال دیدم. باید سخت کار کند و ساعت شش صبح بیدار شود و ورزش کند.

1 21

پارتی بازی مدیران شبکه

مریم سلطانی یکی از دلایل روی گردانی از بازیگری را مهمانی برخی از مدیران شبکه می داند. او نام شخص خاصی را ذکر نکرد اما می گوید برخی کارگردانان با هنرمند خاصی رابطه فامیلی دارند و گاهی همسر و فرزندانشان بر اساس سلیقه شخصی از آنها می خواهند که از بازیگری برای بازی دعوت کنند.به همین دلیل من کمی احساس خطر می کردم زیرا نمی خواستم منتظر بمانم تا ببینم آیا آنها با من تماس خواهند گرفت یا خیر.یکی از مدیران شبکه می زند و می گوید هر جا که اسم من است، آن را خط زده است. مریم سلطانی می گوید که علاقه زیادی به بازیگری دارد و زمانی که به عنوان هنرمند فعالیت می کرد تا آخر روز کار می کرد به طوری که تعطیلاتش حتی یک هفته هم نبود.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی علی پارمیر، ترانه سرا و خواننده

1 22

مریم سلطانی در سریال سه در چهار

سریال سه از چهار پر از هنرمندان مشهور بود، به همین دلیل مریم سلطانی می گوید فراموش کردن چنین سریالی سخت است. او می گوید در این سریال او و خانم لرستانی هر روز درد دل می کردند و در انتهای سکانس ها با هم بودند. آقای مجید صالحی کارگردان این سریال هم انرژی زیادی داشت و واقعا خوب درخشید. خیلی ها او را با بازی در این سریال می شناسند و هر وقت حتی در سالن زیبایی از او عکس می گیرند، از سه تا چهار با او پیام می فرستند و صحبت می کنند.

بیشتر بخوانید:  زندگینامه گابریل گارسیا مارکز

.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …