دانلود نوحه های محبوب محرم امسال از مداحان معروف

ایام محرم در تاریخ هرساله یادآور جوانمردی و شجاعت سپاه شیعیان ومسلمین است و هر ساله نزدیک این ایام، افراد خود را برای برپایی یک عزاداری پرشور آماده می کنند تا رشادت های بزرگواران عاشورا را به تصویر بکشند. این ایام در روزهای تاسوعا و عاشورا در کل کشور مخصوصا شهر اردبیل به زیبایی و هیجان وصف ناپذیری برگزار می شود که هر ساله توریست هایی که به قصد سفر به ایران می آیند با تماشای مراسمات مذهبی مخصوص، ناخودآگاه دچار انقلاب روحی می شوند و چه بسا که ممکن است با دیدن این مراسمات به جستجوی تاریخ و فلسفه آن بپردازند.

اهمیت محرم در کشور ما

از اول محرم تا آخر صفر پرچم های سیاه بر درب و دیوار شهر آویخته می شود و احساس می شود که یک غبار سیاه بر تمام شهر حکمفرمانی می کند. حتی اگر افراد تمایل به شادی هم داشته باشند ولی انگار نیرویی درونی آن ها را از شادی منع می کند و لبخندها روی صورت خشک می شود. هیچ مراسم شادی و شوری در کشور برگزار نمی شود و افراد به واسطه احترام به شان صاحبان محرم از برگزاری چنین مراسماتی خودداری می کنند و تمام جشن ها به قبل و بعد از این ایام موکول می شود. در این بین در تمام نقاط شهر، صدای نوحه های پر سوز و گداز به گوش می رسد و افراد با پخش آن نوحه ها در خودرو، مغازه و خانه ها ارادت خود را به امام حسین و یاران وفادارش ثابت می کنند.

دانلود مداحی های محرم

نوحه های جدید برای محرم

روضه و نوحه جدید در این ایام طرفداران خاص خود را دارد که هر یک به نحوی خود را عزادار سیدالشهدا می دانند و با دانلود بهترین نوحه  ها عشق مخصوص خود را به امام حسین و حضرت عباس نشان می دهند.

بیشتر بخوانید:  مدیرعامل ایزیدم ایران از تاثیر فوق العاده عایق الاستومری و فوم الاستومری در زمستان می گوید

مداحی های محرم از گذشته تاکنون دستخوش تغییرات زیادی شده است ولی نوحه های جدید سبک و سیاق امروزی به خود گرفته است و افراد با سلایق امروزی اقدام به گوش دادن به این نوحه ها می کنند. روضه های قدیمی که توسط مداحانی مانند حاج تمدن خوانده می شد دل افراد را به درد می آورد و باعث می شد تا افراد با نوای آن ها خود را به دشت کربلا برسانند و در آوارگی زینب سهیم باشند و با شعرهایی که داشت، یادآور از خودگذشتگی حضرت عباس و مظلومیت امام حسین بود.

دانلود بهترین نوحه های محرم

تمام این خاطرات از کودکی تا بزرگسالی همراه فرد است و هر ساله زمانی که این ایام نزدیک می شود، افراد، داغدار واقعی صحنه کربلا شده و با اعماق وجود آن روزها را درک می کنند. بسیاری از این مداحی ها در همان مجلس روضه و مداحی می ماند و زمانی که قلب و دلت برای شنیدن آن ها می تپید یا باید صبر می کردی که شاید در مجلس و روضه ای دیگر دوباره آن را بشنوی و یا برای روضه سال بعد، تا بتوانی نوحه موردعلاقه و دلخواه خود را به دست آوری ولی امروزه به لطف سایت‎های دانلود موسیقی ای بمانی، ولی اکنون به آسان ترین کار دنیا تبدیل شده است و افراد می توانند تنها با یک عمل ساده، دانلود گلچین مداحی محرم را به دست آورند و نوحه های مورد علاقه خود را گوش دهند و چه بسا بسیاری از این نوحه ها هم قدیمی هستند و با دانلود بهترین نوحه ها از میان تمام مداحی  ها، به خواسته دل خود برسند.

بیشتر بخوانید:  شرکت طراحی انواع سایت: شرکتی و فروشگاهی و خدمات سئو به صورت اقساطی تفکربرتر

روضه های جدید محرم

روضه و نوحه جدید نیز مانند تمام نوحه ها در کسری از ثانیه با دانلود بهترین نوحه ها در قسمت موزیک گوشی افراد جای خود را پیدا می کند و هر زمان که اراده کنید در اختیار شما خواهد گرفت.

افراد با گوش دادن نوحه های ایام محرم در داخل خودرو، روح خود را غرق آرامش می کنند و حتی ممکن است با شنیدن هر یک از این مداحی ها، روضه و نوحه جدید یاد حاجت ها و آرزوهای ریز و درشت خود بیفتند و برای برآورده شدن آن ها دست به دامن ائمه شوند و از ایشان التماس دعا کنند و یا در مکان های خلوت مانند کنج خانه بنشینند و دل و جان خود را به مداحی ها و سینه زنی های مخصوص بسپارند و چشمان خود را با هربار شنیدن مداحی ها، شستشوی الهی دهند.

گلچین مداحی های محرم

دانلود گلچین مداحی محرم در تمام زبان ها صورت می گیرد ولی اکثر نوحه های دلنشین و سوزناک در زبان ترکی و آذری خوانده شده است که علاوه بر ترک زبانان برای افراد غیر ترک نیز جذابیت و محبوبیت خاصی دارد که از آن جمله می توان به نوحه یخیلیب عباسیم که با نواهای مداحان مشهور ترک زبان اردبیلی خوانده شده است و در هر نقطه از کره خاکی که باشیم با شنیدن این نوا ناخودآگاه اشک غم بار در چشمان انسان حلقه خواهد زد و این عشق و ارادت به ائمه تا سالیان سال و تا لحظه مرگ همراه انسان خواهد بود.

بیشتر بخوانید:  طراحی مدل لباس با مواد غذایی

نوحه های سوزناک محرم

نوحه من رباب بی کَسم از استاد شهروزی نیز یکی دیگر از نوحه های معروف ترکی است که افراد زیادی در ایام محرم به عنوان دانلود گلچین مداحی محرم در نظر می گیرند.

روضه و نوحه جدید در بسیاری از خانه ها نیز در این ایام شور و حال خاصی دارد و خانم های مذهبی با برپایی چنین روضه هایی به نوعی عشق و قدردانی خود را نسبت به امام حسین و تمام زنان صحنه کربلا نشان می دهند و با دادن نذری های مخصوص در این روز، دل سیدالشهدا و یاران وفادارشان را خشنود می کنند.

روضه های محرم

در بسیاری از این روضه ها مداحان معروف و یا تازه کار شهر دعوت می شود و با نواهای مخصوص به خود روضه و نوحه جدید می خواندند که بسیار غم بار است و هر شنونده ای را از خود بیخود می کند. برخی از مظلومیت و اسارت مقتدرانه حضرت زینب می گویند که در اوج تنهایی با غرور، نقش شهیدان کربلا را زنده می کند و برخی نیز از شجاعت و ایثار حضرت عباس مثال می زنند که با وجود تشنگی فراوان از خود می گذرد و به داد طفلان کربلا می رسد.

ایام محرم

تمامی این روضه ها در قالب نوحه نیز تولید می شود و اشعاری که مربوط به این ایام است موردتوجه قرار می گیرد. دانلود بهترین نوحه ها و دانلود گلچین مداحی محرم نیز در قالب همین روضه هاست که افراد تهیه کرده و قبل از رسیدن مداح اصلی به مراسم، مجلس خود را با نواهای مخصوص روضه مزین می کنند.

مطلب پیشنهادی

برای کاهش چربی خون چه بخوریم؟ (بایدها و نبایدها برای تغذیه افراد دارای چربی خون)

چربی خون بالا یکی از مهم‌ترین عوامل مضر بر ای سلامتی ما است. با افزایش …