مدیرعامل ایزیدم ایران از تاثیر فوق العاده عایق الاستومری و فوم الاستومری در زمستان می گوید

انرژی و اقسام مختلف آن منابع ارزشمندی هستند که شوربختانه قابل بازیافت نبوده و در صورت مصرف بی رویه آن ها ذخیره انرژی رو به اتمام می رود؛ دقیقا شرایطی مشابه با وضعیت کنونی که از تمام مردم دعوت می شود تا با مصرف بهینه انرژی، نقشی هرچند اندک در باقی گذاشتن این منبع ارزشمند برای آیندگان داشته باشیم. عایق بندی و عایق کاری سطوح مختلف فرایندهایی هستند که همواره از آن ها به عنوان موثرترین روش های جلوگیری از اتلاف انرژی یاد شده است. در همین راستا تصمیم گرفتیم تا پای صحبت مدیرعامل ایزیدم ایران مهندس فرج اللهی بنشینیم و جزئیات بیشتر و تخصصی تری در مورد عایق و روش های انجام آن را از زبان وی بشنویم.

– جناب فرج اللهی می دانیم که مجموعه ایزیدم ایران از زمان آغاز فعالیتش تاکنون مجموعه های صنعتی و غیرصنعتی بسیاری را در مقیاس های بزرگ و کوچک عایق بندی کرده است. لطفا بفرمایید عایق سازی سطوح چگونه به ذخیره و حفظ منابع انرژی کمک می کند؟

عایق سازی که در انواع عایق سازی حرارتی، برودتی و رطوبتی فرایندی است که طی آن از نفوذ و ورود و خروج منابع جلوگیری می شود. بسته به نیاز و شرایط آب و هوایی مکان، می توان چنان کرد که سرما وارد محل نشود و از خروج گرما جلوگیری کرد. در پاسخ به سوال تان باید بگویم با انجام عایقکاری می توانید از هدررفتن انرژی جلوگیری کرده و اتکای کمتری به ابزار کمکی داشته باشید.

بیشتر بخوانید:  6 سوال مهم درباره تاثیر بازی پازل در کاهش ابتلا به آلزایمر

– معروف ترین محصول مجموعه ایزیدم ایران که بسیاری این مجموعه را به واسطه آن می شناسند عایق الاستومری است. لطفا در مورد عایق الاستومری و کاربرد و ویژگی های آن توضیحاتی ارائه دهید.

عایق الاستومری یکی از مشهورترین و بهترین عایق های حرارتی و برودتی است که در ساخت آن از مواد انعطاف پذیری چون پروپیلن، اتیلن و داین استفاده می شود. عایق الاستومری را می توان به عنوان جایگزینی عالی برای عایق های سنتی در نظر گرفت که به سبب ویژگی های فوق العاده ای که دارند به آسانی توانسته اند خود را به عنوان یکی از بهترین نوع عایق ها به مردم بشناسانند. عایق الاستومری از موادی ساخته شده که سازگاری تمام و کمال با محیط زیست داشته و به هیچ عنوان خطری برای محیط زیست و یا سلامتی انسان ها ندارد. به همین دلیل است که سازمان های عالی رتبه جهانی که ایمن بودن محصولات را قبل از عرضه به بازار کنترل می کنند عایق الاستومری را به عنوان یک محصول ایمن و بی خطر که کاربردهای مثبت فراوانی دارد معرفی کرده اند. عایق الاستومری در برابر سرما، گرما و مهم تر از آن رطوبت کامل دارد و همین قضیه باعث می شود بتوان از آن برای انواع عایق بندی از جمله عایق بندی برودتی و عایق بندی رطوبتی بهره گرفت. عایق الاستومری در مدل های فراوانی از جمله عایق الاستومری رولی، ورقه ای صفحه ای و … توسط تولیدکنندگان این محصول تولید می شود.

بیشتر بخوانید:  از خدمات بیمه توکو بیشتر بدانید

– در کاتالوگ محصولات ایزیدم ایران نام فوم الاستومری دیده می شود. لطفا در مورد کاربرد این نوع فوم توضیحاتی برای خوانندگان یه صفحه ارائه کنید.

فوم الاستومری نوعی فوم لاستیکی است که کارکردی مشابه عایق الاستومری داشته و از آن می توان به عنوان عایق استفاده کرد. فوم الاستومری ویژگی های قابل توجه زیادی داشته و به همین دلیل از آن به عنوان جایگزین بهتر عایق های سنتی یاد می کنند. با استفاده از فوم الاستومری می توان دیوارها، پنجره ها یا هر سطح دیگری را در برابر شرایط آب و هوایی و رطوبت مقاوم کرد و از نفوذ و یا ورود و خروج موارد ناخواسته جلوگیری به عمل آورد. فوم الاستومری انعطاف پذیری بالایی داشته که باعث می شود استفاده از آن در تقریبا تمامی سطوح با هر اندازه ای امکان پذیر باشد.

فوم الاستومری را می توان با مواد دیگر ترکیب کرد و در نتیجه خروجی که بدست می آید دارای خصوصیات بیشتری باشد؛ برای مثال می توان فوم الاستومری را با عایق های سلول باز همچون پشم سنگ و فوم پلی یورتان ترکیب کرد تا در نتیجه آن خاصیت آکوستیکی فوم الاستومری بالاتر رود.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) مسابقه انتخاب زیباترین شاهین‌ها

فوم الاستومری را می توان برای زیرسازی استودیو، عایق سازی خودروها و ماشین های سنگین و عایق بندی ساختمان ها به کار گرفت.

– جناب فرج اللهی از توضیحات جامع و کاربردی شما کمال تشکر را دارم. در انتها از شما خواهشمندم در مورد عایق الاستومری ایزیدم و همچنین مجموعه ایزیدم ایران نیز توضیحاتی به خوانندگان ما ارائه دهید.

عایق الاستومری ایزیدم محصولی ساخت کشور ترکیه است که به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالایی که دارد توانسته به یکی از محبوب ترین برندها در بازار جهانی تبدیل شود. مجموعه ایزیدم ایران مفتخر است نمایندگی این برند معتبر را در کشور عزیزمان ایران داشته باشد و محصول عایق الاستومری ایزیدم را به صورت بی واسطه و باکیفیت اصلی در اختیار ایرانیان عزیز بگذارد. عایق الاستومری ایزیدم دارای گواهینامه های معتبر بین المللی در زمینه کیفیت و ایمن بودن است و در ساخت آن از محصولاتی استفاده شده که هیچ گونه تهدیدی برای کره زمین و طبیعت دوست داشتنی نداشته باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد عایق الاستومری ایزیدم و دریافت مشاوره می توانید به وبسایت ایزیدم ایران مراجعه نمایید.

مطلب پیشنهادی

معرفی 6 برند بزرگ تامین کننده تجهیزات ابزار دقیق

استفاده از تجهیزات ابزار دقیق در صنایع مختلف بسیار اهمیت دارد و دارای تأثیرات مثبت …