نحوه ست کردن رنگ شلوار با کفش

[ad_1]

 

 راهنمای ست کردن رنگ شلوار با کفش,نحوه ست کردن رنگ شلوار با کفش

یکی از قوانینی که باید برای پوشش لباس رعایت کنید قانون ترکیب رنگ ها می باشد

راهنمای ست کردن رنگ شلوار با کفش

هنگامی که انتخاب های زیادی داخل کمد لباستان داشته باشید ست کردن لباس ها اندکی دشوار می شود . برای زیبا بودن الزامی نیست قطعاً تمامی لباس هایی که می خرید برند و گران ارزش باشند. صرفا کافی می باشد یک سری مقررات را رعایت کنید تا هم زیبا باشید و هم اطمینان به نفس بالایی داشته باشید. یکی از قوانینی که باید رعایت کنید قانون ترکیب رنگ ها می باشد. من جمله برای شلوار و کفش. ما در تصویرهای پائین ما در تصویرهای پائین نحوه ست کردن شلوار با کفش را نشان میدهیم.

شلوار سفید

سفید یکی از رنگ های پایه می باشد که با هر چیزی ست می شود. شلوار سفید را آسوده بپوشید و با هر کفشی که دوست دارید ست کنید، برای ست کردن شلوار سفید با کفش هیچ قانون خاصی وجود ندارد. اگر شلوارتان دمپا می باشد بهتر می باشد شلوار سفید را با کفش مشکی ست نکنید چون سبب می شود ظاهرتان کمی توی ذوق بزند.

ست کردن رنگ شلوار با کفش,طرز ست کردن رنگ شلوار با کفش

هیچوقت شلوار سفید را با کفش مشکی ست نکنید

شلوار طوسی

طوسی یکی از رنگ هایی می باشد که با هر رنگ دیگری ست می شود. وقتی می خواهید کفش مورد علاقه تان را بپوشید اما نمی دانید با چه رنگی باید ست کنید با شلوار طوسی مشکل را حل کرده و آشکار جذابی از خودتان بسازید. برای به دست آوردن ظاهری مطابق روز، پوشیدن کفش مناسب با شلوار امر خیلی مهمی می باشد. اگرچه رنگ مشکی برای اکثر رویدادهای قانونی مناسب می باشد، اما نباید رنگ های دیگر را فراموش کنید. رنگ قهوه ای و زرشکی تیره (کبود) گزینه های دیگری هستند که در ترکیب با شلوار طوسی واقعا زیبا به نظر می رسند.

بیشتر بخوانید:  جدیدترین مدل قاشق و چنگال

راهنمای ست کردن کفش و شلوار, طرز ست کردن کفش و شلوار

طوسی یکی از رنگ هایی می باشد که با هر رنگ دیگری ست می شود

شلوار مشکی

باور خیلی ها این می باشد که رنگ مشکی با همه رنگ ها می آید. اما این اشتباه می باشد چون مشکی با همه رنگ ها قابل ست کردن نیست. همانطور که قبلا هم گفتم رنگ مشکی را با کفش های سفیدتان ست نکنید. البته این قانون در مورد طیف های قهوه ای هم صدق می کند.

کفش های مناسب شلوارهای رنگی,آشنایی با کفش های مناسب شلوارهای رنگی

مشکی با همه رنگ ها قابل ست کردن نیست

شلوار بژ

هنگامی که شلوار بژ یا بی رنگ می پوشید آن را با کفش های رنگ روشن ست کنید. اصلاً کفش مشکی رنگ نپوشید زیرا اختلاف رنگ ناجوری ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید:  مدل انگشتر برلیان زنانه

نحوه ست کردن رنگ شلوار با کفش, ست کردن رنگ شلوار و کفش

وقتی شلوار بژ یا بی رنگ می پوشید آن را با کفش های رنگ روشن ست کنید

شلوار قهوه ای روشن

کفش های مشکی رنگ (و خاکستری رنگ) با این رنگ هم مناسب نیست. در حالی که با این رنگ چه بسا می توانید کفش های سبز رنگ یا قرمز هم بپوشید.

طرز ست کردن رنگ شلوار با کفش,راهنمای ست کردن رنگ شلوار با کفش

با شلوار قهوه ای روشن می توانید کفش های سبز یا قرمز هم بپوشید

شلوار قهوه ای تیره

قهوه ای تیره یکی از رنگ هایی می باشد که به سختی می شود آن را ست کرد. از رنگ هایی که نباید همراه با آن استفاده کنید رنگ مشکی و خاکستری رنگ می باشد و همين‌ طور قرمز و بنفش. بهترین رنگ ها رنگ سبز و آبی تیره می باشد که آشکار را خیلی شاد و بی عیب نشان می دهد.

ست های رنگی کفش و شلوار, راهنمای ست کردن کفش و شلوار

قهوه ای تیره یکی از رنگ هایی می باشد که به سختی می شود ست کرد

شلوار آبی

شلوار آبی را می شود با هر کفشی ست کرد. قصد از شلوار آبی شلوار جین می باشد که فرقی نمی کند همه رنگ های جین (تیره، روشن و یا جیغ) باشند آن ها را می توانید با هر رنگ کفشی که دوست دارید بپوشید فرقی نمی کند کفش اسپرت باشد یا کفش پاشنه بلند.

بیشتر بخوانید:  جدیدترین مدل گوشواره بخیه ای

طرز ست کردن کفش و شلوار,کفش های مناسب شلوارهای رنگی

همه رنگ های جین را می شود با هر کفشی ست کرد

شلوار سبز

تنها رنگی که نمی شود با شلوار سبز ست کرد رنگ سبزه می باشد. رنگ های دیگر را امتحان کنید تا ببینید کدام بیشتر مورد پسندتان می باشد. یکی از رنگ هایی که سبب زیبا و کلاسیک دیده شدن شما می شود رنگ زرشکی می باشد. در این استایل می توانید برای ست کردن رنگ سبز از کفش زرشکی استفاده کنید.

کفش های مناسب شلوارهای رنگی,طرز ست کردن رنگ شلوار با کفش

تنها رنگی که نمی شود با شلوار سبز ست کرد رنگ سبزه می باشد

شلوار قرمز

شلوار قرمز با خیلی از رنگ ها قابل ست کردن می باشد. به جز بنفش و قهوه ای. حتی می شود شلوار قرمز را با کفش سبز یا آبی ست کرد. اگر می خواهید تیپ کلاسیک داشته باشید از کفش های خاکستری استفاده کنید. شلوار قرمز را می توانید با کفش های آبی، مشکی، نقره ای و خاکستری ست کنید، شلوار قرمز با کفش خاکستری برای کسانی که تیپ کلاسیک می پسندند مناسب می باشد.

آشنایی با کفش های مناسب شلوارهای رنگی,ست کردن رنگ شلوار با کفش

شلوار قرمز با خیلی از رنگ ها به جز بنفش و قهوه ای قابل ست کردن می باشد

 

منبع: بیتوته

[ad_2]

مطلب پیشنهادی

قوانینی که هنگام لباس پوشیدن باید رعایت کنید

[ad_1]   لباس بخش مهمی از تصویر ما میباشد 14 قواعد لباس، که همه باید …