ویژگی های لباس فرم خلبانی مسافربری + عکس

[ad_1]

لباس فرم خلبانی مسافربری, ویژگی لباس فرم خلبانی مسافربری

لباس خلبانی

لباس فرم خلبانی

لباس فرم خلبانی به دو نوع غیرنظامی و نظامی تقسیم می شود، که در بخش غیرنظامی، این لباس یک پیراهن سفید می باشد و در اقبال نظامی، به لباس فرم خلبانان، لباس پرواز گفته می شود و این لباس به رنگ نظامی که معمولا سبز رنگ می باشد.

لباس های هواپیمایی خلبانان و مهمانداران، لباس هایی با طرح‌ریزی مدرن هستند که اکنون اکثر مردم به عنوان لباس خلبانان و مهماندار هواپیما آن ها را می شناسند، این لباس ها در ابتدای دهه 1930 توسط Pan American World Airways در ابتدا دوران Clipper معرفی شد.

دلیل روانشناسی در مورد لباس خلبانان و مهمانداران

یکی از دلیل‌ها اصلی برای لباس های مهمانداران و خلبانان، به دست آوردن اطمینان عمومی مسافران به این شغل می باشد. حتی اگر خلبان کاملا شغل ای و زیاد با تجربه باشد، تصویر خلبان و مهماندار می تواند نظر همه ی مسافران را تبدیل دهد. یک خلبان زیاد پاکیزه، با موهای زیبا در یک لباس خالص و خیره کننده زیاد قابل اطمینان می باشد.

بیشتر بخوانید:  مدل لباس مجلسی پوشیده

مدل لباس خلبانان

بسیاری از لباس های خلبانان هواپیمایی مدرن زیاد شبیه به لباس های افسران دریایی قدیمی هستند. یکی از نزدیکترین ها شباهت های لباس خلبانان به لباس نظامی در Delta Air Lines دیده می شود، این لباس ها دارای مدل ژاکت با دکمه هایی با مدل افسران ارشد نظامی هستند و هم چنین دور آستین آن ها دارای بافته هایی طلایی می باشد.

مدل لباس خلبانی,لباس فرم خلبانی

مدل لباس خلبانی

ویژگی لباس خلبانان

لباس خلبانی در بخش غیرنظامی و مسافربری، یک پیراهن سفید می باشد که جنس آن از پارچه تترون می باشد، پارچه تترون از الیاف پلی استر ویسکوز تولید می شود، پارچه تترون یکی از پرمصرف ترین پارچه ها می باشد که دارای لطافت، سادگی و لطافت خاصی می باشد، از دیگر ویژگی های پارچه تترون عکس آلرژی بودن و خنک بودن در فصل گرم سال می باشد.

بیشتر بخوانید:  شیک ترین مدل های مانتو ژاکارد

پیراهن خلبانی دارای دو جیب در جلو به صورت آسان و دو رقم پاگون بر روی سرشانه ها می باشد که ریت یا همان درجه ها بر روی پاگون نصب می شوند، پیراهن های تترون در دو مدل نازک و قطور تولید می شوند، در مدل نازک، پیراهن کمی بدن نما بوده و اگر افراد نسبت به این موضوع احساساتی هستند می توانند از پیراهن های تترون قطور استفاده کنند در پارچه های تترون قطور تراکم بافت پارچه سبب می شود تا به هیچ عنوان بدن شما پیدا نباشد.

هر چه تراکم بافت پارچه تترون بالاتر می رود، ارزش آن هم گرانتر می شود، از پیراهن خلبانی سفید، واحدهای مختلف فرودگاهی نیز استفاده می کنند، مشابه مهمانداران مرد، کارکنان فرودگاهی و غیره.

تصاویر مدل لباس خلبانی, لباس خلبانی مسافربری

لباس فرم خلبانی

در برخی از کشورها با توجه به تصمیمات شرکت هواپیمایی مورد نظر پیراهن خلبانان می تواند به رنگ های دیگری باشد مشابه رنگ آبی کم رنگ که این موضوع برمی گردد به مسائل تصمیم گیری انجام شده توسط آن شرکت هواپیمایی یا سازمان هواپیمایی کشور مربوط.

بیشتر بخوانید:  شیک ترین مدل پالتوهای چهارخانه

در ایران از پیراهن های سفید استفاده می شود، این پیراهن ها در دو مدل یقه آسان و یقه دیپلمات استفاده می شوند.

انواع لباس ها در خطوط هواپیمایی مختلف

با وجود اینکه که اکثر خطوط هواپیمایی در سیاست های استاندارد یکپارچه خود نسبتا با یکدیگر هم‌دل هستند، بعضی از آن ها دارای تغییرات جزئی و یا واضح تری نسبت به طرح های یکنواخت اصلی هستند. معمولا دارای بال ها با لوگوی هواپیمایی طلایی یا نقره ای در وسط هستند.

نمونه هایی از مدل لباس فرم خلبانان مسافربری

ویژگی لباس های خلبانی,جنس لباس های خلبانی

لباس فرم خلبانی مسافربری

ویژگی لباس فرم خلبانی مسافربری, خصوصیات لباس خلبانی مسافربری

جنس لباس های خلبانی تترون می باشد

لباس فرم خلبانی, لباس فرم خلبانی مسافربری

لباس خلبانی مسافربری

خصوصیات لباس خلبانی مسافربری, تصاویر مدل لباس خلبانی

تصاویر مدل لباس خلبانی

لباس خلبانی مسافربری, ویژگی لباس های خلبانی

مدل های لباس خلبانان

ویژگی لباس های خلبانی,لباس فرم خلبانی

رنگ لباس خلبانان

 

منبع: بیتوته

[ad_2]

مطلب پیشنهادی

ست کت و شلوار کرم مردانه

[ad_1] ست کت و شلوار کرم مردانه مدل و ست کت و شلوار کرم مردانه رنگ …