چرا دندان‌پزشک‌ها به سایت برای مطبشان نیاز دارند؟

اگر یک دندان‌پزشک هستید که در بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها کار می‌کنید و یا اینکه حتی یک مطب یا کلینیک یا حتی یک بیمارستان برای خود دارید، اگر در این زمانه سایت نداشته باشید و در فضای مجازی فعالیت نکنید نمی‌توانید موفق شوید. امروزه طراحی سایت برای اکثر شغل‌ها و کسب‌وکارها به یک امر حیاتی تبدیل‌شده است پس شما هم باید به فکر طراحی سایت دندانپزشکی برای خودتان یا مطبتان باشید. در ادامه با بیشتر مزیت‌ها و ویژگی‌های یک سایت دندان‌پزشکی بیشتر آشنا می‌شویم. سئوف یکی از شرکت‌هایی است که درزمینهٔ طراحی سایت و مخصوصاً طراحی سایت دندانپزشکی فعالیت می‌کند.

سایت شما رزومه شما است

این صفحه بهترین روشی است که می‌توانید خودتان را به بیمارانتان معرفی کنید. معمولاً کسانی که نزد دندان‌پزشک می‌روند، خیلی به دهان و دندان خود اهمیت می‌دهند و دوست دارند که پیش دکتری بروند که متخصص و باتجربه باشد. شما برای اینکه تجربه خود را به بیمارانتان اثبات کنید، می‌توانید مدارک پزشکی که دریافت کرده‌اید را در این صفحه قرار دهید و درباره تجربه خود توضیح مختصری به بیماران ارائه کنید.

بیشتر بخوانید:  عجیب ترین و چندش آورترین غذاهای جهان را بشناسید

شما باید خدمات خود را به بیماران معرفی کنید

زمانی که بخواهید خود را به بیمارانتان معرفی کنید باید خدمات خودتان را نیز به آن‌ها ارائه کنید. سایت شما می‌تواند صفحه‌ای داشته باشد که خدمات شمارا به‌صورت لیست به همراه یک عکس و متن به کاربران نمایش دهد. ازجمله خدماتی که می‌توانید در این صفحه قرار دهید می‌توان به ارتودنسی، کاشت دندان، قالب‌گیری، کشیدن دندان و ایمپلنت اشاره کرد.

می‌توانید قیمت و تعرفه خود را به بیماران نشان دهید

شما می‌توانید در داخل سایت خود صفحه‌ای داشته باشید که قیمت و تعرفه خدمات شما در آن بخش نوشته‌شده است و هر کاربری که وارد سایت شما می‌شود، می‌تواند به این صفحه مراجعه کند و طبق قیمت‌ها و تعرفه‌های شما برای دریافت مشاوره درباره خدماتی که می‌خواهند با شما تماس بگیرد. قطعاً این صفحه باعث رقابت شما بین سایت‌های دیگر دندانپزشکی می‌شود، پس باید با دقت تعرفه و قیمت‌های خود را به بیماران بگویید.

بیشتر بخوانید:  معرفی 6 برند بزرگ تامین کننده تجهیزات ابزار دقیق

بیماران می‌تواند از سایت نوبت دریافت کنند

اگر بخواهید به تلفن‌های مکرر بیماران پاسخ دهید و نوبت برای آن‌ها در نظر بگیرید، به نظر شما چقدر این کار می‌تواند وقت شمارا بگیرد؟ حتی اگر یک منشی هم برای خود استخدام کنید، بازم وقت کافی برای رزرو نوبت بیماران را ندارید و یا اینکه وقت کم می‌آورید؛ اما سایت شما می‌تواند به‌جای شما برای بیمارانتان نوبت بدهد. حتی بیماران می‌توانند با توجه به نوبت‌های خالی وقت و روز نوبت خود را مشخص کنند.

شما می‌توانید با چت آنلاین با بیمارانتان در داخل سایت در ارتباط باشید

اینکه بخواهید به پیام یا تماس هزاران بیمار در شبانه‌روز پاسخ دهید شاید برای شما خسته‌کننده باشد و اینکه حتی نمی‌توانید این بیماران را طبقه‌بندی کنید؛ اما اگر بخواهید می‌توانید با چت آنلاین در سایتتان خیلی راحت بیماران را مدیریت کنید و به درخواست‌ها و سؤالات آن‌ها پاسخ بدهید. می‌توانید خیلی راحت این کار را در هر ساعتی از شبانه‌روز و به‌راحتی با گوشی موبایل خود انجام دهید.

بیشتر بخوانید:  تبدیل واگن قطار قرن نوزدهم به هتلی زیبا/ تصاویر

می‌توانید درباره خدماتتان بیشتر به بیماران توضیح دهید

اگر شما یک سایت دندانپزشکی داشته باشید می‌توانید که خیلی راحت برای هر خدمتی که ارائه می‌دهد یک صفحه در نظر بگیرید و درباره آن خدمت به بیماران توضیح دهید. مثلاً ارتودنسی، اینکه چرا آن‌ها باید دندان‌های خود را ارتودنسی کنند؟ عوارض ارتودنسی چیست؟ و اینکه فایده ارتودنسی برای دندان‌های آن‌ها چه می‌باشد؟ اکثر مردم شاید حتی درباره خدمات شما اطلاعی نداشته باشند، پس شما باید به آن آگاهی و اطلاعات کافی را بدهید.

مطلب پیشنهادی

برای کاهش چربی خون چه بخوریم؟ (بایدها و نبایدها برای تغذیه افراد دارای چربی خون)

چربی خون بالا یکی از مهم‌ترین عوامل مضر بر ای سلامتی ما است. با افزایش …