چگونه هتل طلایی قشم را با ارزان ترین قیمت رزرو کنیم؟

جزیره قشم با امکانات تفریحی و مراکز تجاری متنوع یکی از مقاصد مناسب برای سفر میان جوانان و خانواده‌ها شده‌است. هتل‌های قشم همراه با امکانات و خدمات گزینه‌های زیادی را برای انتخاب یک هتل مناسب با شرایط هر مسافر ایجاد می‌کنند. در برنامه‌ریزی برای سفر به قشم رزرو هتل قشم توسط سایت‌های معتبر گردشگری تنوع زیادی برای انتخاب شما خواهد داشت. سایت گردشگری رادار361 یک سایت تخصصی برای رزرو هتل قشم است که گزینه‌های مختلف و متناسب با شرایطی که شما توسط فیلترهای سایت انتخاب می‌کنید معرفی می‌کند. در ادامه با هتل ساحل طلایی قشم بیشتر آشنا خواهید شد.

معرفی هتل ساحل طلایی قشم

هتل ساحل طلایی قشم یک هتل 4 ستاره در قشم است که در سال 1387 افتتاح شده و 10 سال بعد بازسازی شده‌است. هتل ساحل طلایی قشم با ساحل اختصاصی برای هتل خود به ساحل سیمین در جزیره معروف بوده‌است. سطح خدمات رفاهی و تفریحات آبی و جت اسکی و قایق پدالی اقامتی مرفه و آسوده‌ای برای مهمانان این هتل قشم ایجاد می‌کند. هتل ساحل طلایی قشم در فضای بزرگی قرار دارد که شامل 58 ویلا و آلاچیق در یک راستا در نزدیکی ساحل می‌شود.  این واحدهای اقامتی شامل اتاق‌های معمولی، سوئیت‌های VIP، سوئیت‌های دوطبقه با بهترین امکانات رفاهی و چشم‌انداز زیبا و آرامش‌بخش هستند.

خدمات هتل ساحل طلایی قشم

خدمات پذیرش و بیدار باش هتل در ابتدای ورود مهمانان برای آنان فراهم شده‌است. مهمانان می‌توانند با خدمات تور توسط هتل و تهیه بلیط از مراکز دیدنی جزیره قشم به راحتی دیدن کنند. از دیگر خدمات هتل می‌توان به دستگاه واکس کفش، لاندری، فتوکپی، فکس و خشکشویی اشاره کرد. خدمات باربری و اتاق چمدان نیز در هتل ساحل طلایی قشم فراهم شده‌است. در واحدهای اقامتی مهمانان می‌توانند از خدمات روم سرویس، صرف صبحانه و ناهار در اتاق و مینی بار و سرویس اینترنت استفاده نمایند. رستوران ساحل طلایی در محوطه باز و با ظرفیت 150 نفر با انواع غذاهای ایرانی و دریایی بهترین غذاها را برای مهمانان ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:  با معروف ترین ورزش جزایر قناری آشنا شوید/تصاویر

امکانات هتل ساحل طلایی قشم

فضای سبز هتل و آلاچیق‌های آن مکان آرامی را برای استراحت مهمانان فراهم کرده‌است. استخر، کافی‌شاپ، فروشگاه، نمازخانه و پارکینگ، صندوق امانات از امکانات عالی و کاربردی در این هتل هستند. در سوئیت‌ها و اتاق‌های هتل امکانات مناسبی مانند دستگاه چای‌ساز، کمد لباس، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، تلفن و حمام قرار داده شده‌است.

موقعیت مکانی هتل ساحل طلایی قشم و فاصله تا مراکز مهم

هتل ساحل طلایی قشم با مراکز تفریحی جزیره فاصله‌های مختلفی دارد و برای گردش در آنجا گاهی نیازمند تاکسی سرویس خواهید شد. دره ستارگان که یکی از زیباترین مکان‌های دیدنی در جزیره قشم است تا هتل 8 کیلومتر فاصله دارد. غار نمکدان نیز نیازمند وسیله نقلیه است و 19 کیلومتر با هتل فاصله دارد. قلعه پرتغالی‌ها با هتل 20 کیلومتر فاصله دارد. بازار قدیمی درگهان با هتل 20 دقیقه فاصله دارد که پس از پایان یافتن خرید می‌توانید به بازار بین المللی ستاره قشم که کمی با بازار قبلی فاصله دارد بروید. 2 جزیره زیبای هنگام و هرمز به ترتیب در فاصله 39 و 57 کیلومتری از  جزیره قشم قرار دارند که گردش در آنان خاطره ماندگاری را برای شما به جا خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید:  هفت قانون مستاجر و مالک توسط وکیل املاک منتشر شد!

در فصل‌های شلوغ اگر در زمان ررزو هتل ساحل طلایی قشم با تکمیل ظرفیت روبه‌رو شدید، هتل ارم قشم نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این هتل 5 ستاره در سال 1395 افتتاح شده‌است. 96 واحد اقامتی هتل در 5 طبقه از امکانات رفاهی مناسبی مانند سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، اینترنت، کمد لباس و قفل هوشمند برخوردارند. رستوران هتل ارم قشم با نمایی زیبا و دل‌نشین از دریای خلیج فارس انواع غذاهای دریایی و ایرانی را برای مهمانان سرو می‌کند. کافی‌شاپ، سالن بیلیارد، لاندری و خدمات تور برای رفاه مهمانان در زمان اقامت طراحی شده‌اند. برای گردش در جزیره از  هتل ارم قشم به سمت ساحل فاصله کمی دارید ولی برای مراکز خرید و دیدنی دیگر نیازمند تاکسی سرویس خواهید شد.

مزایای رزرو هتل قشم با رادار361

در رزرو هتل قشم توسط سایت گردشگری رادار361 شما به راحتی توسط بخش‌های مختلف موجود در آن می‌توانید هتل مناسب با شرایط خود را رزرو نمایید. در این سایت فیلترهای مختلفی برای انتخاب میزان هزینه، سطح هتل، موقعیت مکانی طراحی شده‌است. شما می‌توانید فاصله دقیق مراکز گردشی، تجاری و درمانی مقصد خود نسبت به هتل را مشاهده کنید. تنوع فیلترهای موجود در سایت رادار361 به شما در انتخاب مناسب‌تری برای هتل خود کمک زیادی خواهد کرد. در این سایت علاوه بر توضیحات کامل در خصوص شرایط و ویژگی‌های هتل، تصاویری از بخش‌های مختلف هتل نیز به کاربران نمایش داده می‌شود. برخی از هتل‌های لوکس در سایت خود تور مجازی گردش در هتل طراحی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:  روش های کسب درآمد از تولید محتوا

در رزرو آنلاین هتل توسط سایت رادار361 شما به راحتی توسط تلفن همراه و یا کامپیوتر شخصی خود در منزل می‌توانید با انواع هتل‌ها آشنا شوید و گزینه‌های مختلف را با هم مقایسه کنید. با رزرو آنلاین در زمان رسیدن به جزیره قشم دیگر نگران انتخاب هتل قشم و اقامتگاه مناسبی با شرایط خود نخواهید بود. برخی از هتل‌ها تنها در رزرو آنلاین و پیش از سفر امکان استفاده از تخفیف‌ها برای مسافران قرار می‌دهند.

سایت رادار361 توسط تیم حرفه‌ای و باتجربه خود بهترین و ارزان‌ترین گزینه‌ها را به کاربران پیشنهاد می‌دهد و باعث صرفه‌جویی در سفر شما خواهد شد. این سایت کاربردی در زمینه گردشگری با هدف جلب رضایت کاربران در تلاش‌ است با پشتیبانی 24ساعته توسط تیم فنی خود بهترین خدمات را به آنان ارائه دهد و خاطره خوبی را برای آنان از رزرو آنلاین هتل قشم و سفر فراهم نماید.

مطلب پیشنهادی

حذف دائمی اکانت اینستاگرام ورژن جدید

گاهی اوقات ممکن است بخواهید اکانت اینستاگرام خود را به صورت دائمی و یا موقت …