کرایه هیلتی برای تخریب بتن در تهران تخریب

یکی از ابزارهای مهم در تخریب بتن هیلتی است. در میان مردم ایران استفاده از واژه هیلتی برای تمام پیکورها یا همان چکش‌ های برقی مرسوم شده است. اما در واقع هیلتی نام شرکتی است که در زمینه تولید ابزارآلات صنعت ساختمان مانند دریل‌ های چکشی، پیکور تخریب بتن و … فعالیت می‌ کند. چکش‌ های برقی هیلتی در انواع مختلف با ابعاد و اندازه‌ های متفاوت در بازار موجود هستند که به نام بتن کن نیز شناخته می‌ شوند.

اگر شما هم قصد دارید سطوح بتنی را تخریب کنید و نیاز به ابزاری قدرتمندی دارید، کرایه هیلتی از تهران تخریب می تواند بهترین راه جهت تخریب بتن باشد. چرا که بزرگترین مرکز اجاره هیلتی و ابزارهای مخصوص تخریب بتن است.

هیلتی و تخریب بتن

مهمترین کاربرد هیلتی برای سوراخ کردن و تخریب دیوارها و سطوح بتنی است. ابزار هیلتی به خاطر قدرت بالایی که منبع تغذیه آن برق است، می‌ تواند نیروی زیادی را از طریق مته سرسخت خود به بتن وارد کند و با ایجاد ترک و شکاف، باعث تخریب آن شود.

انواع هیلتی برای تخریب بتن در تهران تخریب

هیلتی نیز مانند سایر ابزارهای صنعت ساختمان دارای مدل‌های مختلفی است که از ویژگی‌ هایی برخوردارند. از مهمترین انواع هیلتی می‌ توان موارد زیر را نام برد:

1- هیلتی 7 کیلویی

این هیلتی سبک ترین مدل هیلتی است که نیروی کمتری نسبت به سایر مدل‌ ها دارد. از این ابزار برای تخریب‌ های سبک مانند کاشی، دیوارهای آجری و تخریب بتن در سطح‌ هایی که ضخامت نازکی دارد، استفاده می‌ شود.

2- هیلتی 10 کیلویی

این مدل هیلتی یا چکش برقی علاوه بر تخریب‌ های سبک می‌ تواند برای تخریب‌ های نیمه سنگین نیز مورد استفاده قرار گیرد. به دلیل وزن بیشتر این ابزار از قدرت بیشتری برخوردار است و برای تخریب بتن غیر مسلح، دیوارهای بلوکی، سنگ نما و … مناسب است.

بیشتر بخوانید:  به کمک ارز رایج موجود در بازی پابجی به چه مواردی می توان رسید؟

3- هیلتی 16 کیلویی

این پیکور تخریب یک گزینه مناسب برای انواع تخریب نیمه سنگین و سنگین به شمار می‌ رود. با به کارگیری هیلتی 16 کیلویی می‌ توان دیوارهای بتنی و آجری را تخریب نمود. همچنین از این ابزار سنگین برای تخریب کف‌ های سنگی یا سرامیکی ساختمان‌ ها نیز استفاده می‌ شود.

4- هیلتی 30 کیلویی

چکش تخریب یا هیلتی 30 کیلویی قدرت بسیار زیادی دارد و می‌ تواند فونداسیون بتنی، آسفالت، سقف‌های بتنی، انواع کف سازی و بتن‌ های با ضخامت بالا را تخریب کند. به دلیل وزن زیاد نمی‌ توان از این ابزار در ارتفاع بالا استفاده کرد.

کمپکتور برای کوبش و زیر سازی

کمپکتور ابزار بسیار کاربردی در کوبش زمین است. در اکثر موارد اجاره کمپکتور برای کوبش خاک کف پارکینگ و اطراف ساختمان استفاده می شود.

از اجاره کمپکتور به جای ماشین های غلطک و غلطک های دستی نیز استفاده می کنند. این نوع کمپکتور های به دلیل استهلاک زیاد ممکن است موقع کار خرابی داشته باشند ولی شرکت های اجاره کمپکتور فقط با هزینه پیک دوباره یک دستگاه دیگر در اختیار شما قرار می دهند.

کرایه هیلتی

ابزارهای ساختمانی از قیمت بالایی برخوردارند و هیلتی نیز از این قضیه مستثنی نیست. از این رو خرید این ابزارها برای تخریب بتن برای بسیاری از کارفرمایان و پیمانکاران ساختمانی و یا افرادی که قصد دارند بخشی از منزل خود را بازسازی کنند، سخت و سنگین است. در شرایط اقتصاد کنونی که قیمت‌ ها ثبات ندارند، بهترین راه کرایه هیلتی است. شما می‌ توانید انواع هیلتی را برای انجام پروژه خود از مراکز مخصوص و مجموعه‌ های معتبر مانند تهران تخریب اجاره کنید.

بیشتر بخوانید:  مشکلات طلاق به حیوانات خانگی هم رسید

ساز و کار هلیتی یا چکش‌ های برقی بر پایه ضربه زدن است و با ضربه‌ های قدرتمند و سریع باعث ایجاد ترک و نهایتا تخریب بتن می‌ شوند؛ اما ابزار بتن کن و یا دریل‌ های برقی که برای          تخریب استفاده می‌ شوند، از ساز و کار چرخشی استفاده می‌ کنند که توسط یک مته باعث ایجاد سوراخ در بتن می‌ شوند.

بهتر است قبل از کرایه هیلتی موارد مختلفی مانند محل مورد نظر برای تخریب، نوع پروژه، مدل مورد نیاز هیلتی، سالم بودن دستگاه، مقدار بودجه، شرکت معتبر اجاره دهنده و … در نظر گرفته شوند. همچنین افرادی که می‌ خواهند با این ابزار کار کنند، باید از مهارت خوبی برخوردار باشند و بتوانند هیلتی را کنترل کنند. مخصوصا در مواردی که از هیلتی‌ های سنگین برای تخریب بتن استفاده می‌ شود، باید نکات ایمنی بسیاری رعایت شوند و تجربه و مهارت افراد بالا باشد تا از بروز مشکلات و حوادث ناگوار جلوگیری گردد.

سوالات متداول درباره هیلتی تخریب بتن

ممکن است برای افرادی که می‌ خواهند کرایه هیلتی را برای تخریب بتن انجام دهند، سوالات مختلفی در این زمینه پیش آید و به دنبال اطلاعات لازم باشند. در این بخش به بررسی متداول‌ ترین سوالات در زمینه کار با هیلتی و همچنین کرایه هیلتی می‌ پردازیم.

  • هزینه اجاره هیلتی چقدر است؟

شاید مهمترین سوال در زمینه اجاره هیلتی مقدار هزینه آن باشد. مبلغ اجاره هیلتی با توجه به مواردی همچون نوع هیلتی، مدت زمان استفاده، برند هیلتی یا همان چکش برقی تخریب کننده بتن، تعرفه مراکز اجاره دهنده و … مشخص می‌ گردد. شما بهتر است قبل از اجاره هیلتی برای آگاهی از قیمت کرایه با مراکز مختلف اجاره دهنده هیلتی تماس گرفته و با توجه به موارد گفته شده مناسب‌ ترین مدل را برای انجام پروژه خود انتخاب کنید.

  • آیا از هیلتی سنگین می‌ توان برای تخریب های سبک استفاده کرد؟
بیشتر بخوانید:  هر آنچه که باید در مورد هایفوتراپی بدانید !

امکان استفاده وجود دارد، اما منطقی نیست. قدرت بالای هیلتی‌های سنگین ممکن است باعث تخریب کنترل نشده گردند. همچنین وزن زیاد این ابزار می‌ تواند باعث خستگی در طول کار شود. قیمت اجاره این نوع هیلتی نیز بالا است و می‌ توان با صرف هزینه کمتری یک هیلتی سبک و مناسب برای تخریب‌ های کوچک تهیه کرد.

  • برای تخریب بتن مسلح از چه هیلتی استفاده می‌ شود؟

بتن مسلح به دلیل مقاومت بیشتر و ضخامت بالا نیاز به ابزار تخریب قدرتمند دارد. شما باید برای تخریب بتن مسلح از هیلتی‌ های نیمه سنگین و سنگین استفاده کنید تا بتوانید نیرو و قدرت لازم برای تخریب را در اختیار داشته باشید.

  • وسایل ایمنی مورد نیاز هنگام استفاده از هیلتی تخریب بتن کدامند؟

برای حفظ امنیت هنگام کار کردن با هیلتی مخصوصا هیلتی‌ های سنگین باید از وسایل ایمنی همچون، دستکش مخصوص، کلاه ایمنی، عینک محافظ، لباس کار مخصوص، ماسک فیلتر دار، کفش ایمنی و گوشی صنعتی استفاده کنید.

  • کاربرد هیلتی چیست؟

هیلتی ابزاری قدرتمند در صنعت ساختمان می‌باشد که برای تخریب مقاطع و سطوح بتنی، دیوارهای آجری، کفپوش‌های سرامیک، کاشی و … استفاده می‌شود.

تخریب بتن با توجه به قطر و ضخامت بتن، علت تخریب، میزان فرسودگی و آسیب بتن و… با روش‌ ها و ابزارهای متفاوتی صورت می‌ گیرد. شما می‌ توانید برای کرایه هیلتی و یا دیگر ابزارهای تخریب بتن مانند بتن کن، انواع پیکور و چکش برقی به مجموعه تهران تخریب به آدرس سایت tehrantakhrib.com مراجعه کنید و از خدمات آن بهره ببرید.

مطلب پیشنهادی

معرفی 6 برند بزرگ تامین کننده تجهیزات ابزار دقیق

استفاده از تجهیزات ابزار دقیق در صنایع مختلف بسیار اهمیت دارد و دارای تأثیرات مثبت …