بهترین دکتر لیفت باسن غرب تهران

بهترین دکتر لیفت باسن غرب تهران

اغلب خانم‌ها به شکل و اندازه باسن خود حساسیت دارند و سعی می‌کنند با تمرینات و رژیم غذایی به فرم مورد نظر دست یابند. با این حال، ممکن است بدن به سختی به تمرینات و رژیم غذایی پاسخ می‌دهند. در چنین مواردی، عمل‌های زیبایی خاصی همچون لیفت باسن مورد استفاده قرار می‌گیرد لیفت باسن به عنوان یکی از روش‌های محبوب در زمینه جراحی زیبایی شناخته می‌شود، زیرا باسن به دلیل چالش‌هایی نظیر افزایش سن، نشستن زیاد، چین و چروک، شل شدگی و پیری، زیبایی و فرم خود را از دست می‌دهد. بر اساس آمار سال 2016، بزرگ‌کردن باسن از طریق لیفت باسن به عنوان یکی از محبوب‌ترین روش‌های جراحی زیبایی شناخته می‌شود. این روش از پیوند چربی بهره می‌برد تا زیبایی و اندازه باسن را به‌طور طبیعی افزایش دهد. با این حال اگر در غرب تهران ساکن هستید و به دنبال پزشکی ماهر در این ناحیه می گردید، لازم است در انتخاب بهترین دکتر لیفت باسن غرب تهران توجه ویژه ای داشته باشید.

لیست بهترین پزشکان لیفت باسن غرب تهران

دکتر کامبیز ایزدپناه، فوق تخصص جراحی پلاستیک ترمیمی و زیبایی و لیفت باسن

https://mahbanu.net/wp-content/uploads/2024/02/file.jpg

تلفن تماس: 02122062651

تحصیلات: فارغ التخصیل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی، بیمارستان ۱۵خرداد (بیمارستان مادر جراحی پلاستیک ایران)، جراحی عمومی،دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی تهران

تخصص: فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی، یکی از بهترین دکتر لیپوماتیک در سعادت آباد

ساعات کاری: شنبه و سه شنبه ۱۴ الی ۱۷

آدرس مطب: تهران، میدان کاج، خیابان سرو غربی، خیابان مروارید، پلاک ۲، طبقه همکف، واحد 1

آدرس وب سایت: www.drkambizizadpanah.net

سایر خدمات: لیپوماتیک، کاشت مو و ابرو، جراحی سینه، تزریق ژل و چربی، جراحی افتادگی پلک، پیکرتراشی، جراحی شکم، جراحی پلک، بوتاکس، ژنیکوماستی، بوکال فت، لیپوساکشن ساق پا، پشت کمر، باسن و …

سوابق: دکتر کامبیز ایزد پناه مدرک فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی را در سال ۱۳۹۶ دریافت کردند و دارای برد فوق تخصصی می باشند.

دکتر حمید رضوانی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

https://mahbanu.net/wp-content/uploads/2024/01/dr-hamid-rezvani.homepage.jpg

تلفن تماس: ۰۹۱۲۰۱۷۵۰۱۸ – ۰۹۱۰۷۱۰۳۲۲۷

تحصیلات: دریافت مدرک از بهترین دانشگاه های جهان

تخصص: متخصص زیبایی و پیکرتراشی

ساعات کاری: تعیین وقت قبلی

آدرس مطب: تهران – بزرگراه نیایش غرب – بعد از خروجی ستاری جنوب – خیابان کبیری طامه – خیابان بهار – بیمارستان فوق تخصصی عرفان نیایش

سایر خدمات: عمل پیکرتراشی و لاغری، عمل ابدومینوپلاستی و زیبایی شکم با دستگاه های پیشرفته، تزریق چربی به باسن و فرم دهی، عمل پروتز سینه دائمی و ماموپلاستی، لیفت سینه (ماستوپکسی)، کاشت مو و ابرو با روش های نوین و ترکیبی و غیره

سوابق: آقای دکتر حمید رضوانی، با بیش از ۱۵ سال تجربه و سابقه‌ی درخشان، یکی از متخصصان برجسته در زمینه ابدومینوپلاستی در تهران محسوب می‌شوند. این متخصص زیبایی و جراحی پیکر، با هدف تأمین نیازهای بیماران، یک مطب تخصصی و با امکانات کامل راه‌اندازی کرده‌اند.

دکتر جعفر علوی، جراح عمومی

https://mahbanu.net/wp-content/uploads/2024/01/doctoralavi.jpg

تلفن تماس: 09306637141

تحصیلات: دریافت مدرک از بهترین دانشگاه های جهان

تخصص: دکترای حرفه‌ای پزشکی، جراحی زیبایی

ساعات کاری: روزهای دوشنبه عصر با هماهنگی و نوبت قبلی

آدرس مطب: سعادت آباد، میدان کاج، کوچه نهم (شهید شعبانی)، پلاک ۲۴، طبقه ‌،۳ واحد ۱۷

آدرس وب سایت: www.drjafaralavi.ir

سایر خدمات: بلفاروپلاستی، لیفت صورت، ماموپلاستی، ابدومینوپلاستی، پیکر تراشی، جراح سینه، لیپوماتیک، پروتز سینه، ژنیکوماستی، تزریق چربی، لیفت بازو، لیفت ران، رینوپلاستی، سانترال، بوکال فت و غیره

بیشتر بخوانید:  شرکت طراحی انواع سایت: شرکتی و فروشگاهی و خدمات سئو به صورت اقساطی تفکربرتر

سوابق: دکتر علوی متخصص جراحی عمومی و زیبایی هستند و از بهترین جراحان زیبایی تهران به شمار می روند. ایشان با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق همواره از بهترین امکانات و تکنیک های روز دنیا در جراحی های خود استفاده می کنند. حوزه تخصصی دکتر جعفر علوی در جراحی زیبایی می باشد و در این امر تبحر و تجربه کافی را دارند. علاوه بر این، ایشان مهارت ویژه ای در فرم بخشیدن به بدن از طریق پروسیجرهایی مثل ابدومینوپلاستی و لیپوماتیک دارند.

دکتر سجاد محمدی، پزشکی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک

تلفن تماس: 989307530070

تحصیلات: فوق تخصص جراحی پلاستیک ترمیمی از دانشگاه شهید بهشتی

تخصص: لیفت ابرو، پیکرتراشی، لیفت چانه، ابدومینوپلاستی، لیپوماتیک و غیره

ساعات کاری: تعیین وقت قبلی

آدرس مطب: سعادت آباد، سرو غربی جنب مهدکودک شادلین، روبه روی پارک صدف، پلاک 32، طبقه پنج، واحد هشت

آدرس وب سایت: www.drsajadmohammadi.com

سایر خدمات: لیفت ابرو، پیکرتراشی، لیفت چانه، ابدومینوپلاستی، لیپوماتیک و غیره

سوابق: دکتر محمدی، پزشک عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک، دیپلم خود را از دانشگاه شهید بهشتی تهران دریافت کرده و اکنون عضو انجمن فوق تخصصی جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و آمریکا می‌باشند. ایشان دارای تجربه قابل قبول در تمام زمینه‌های جراحی پلاستیک می‌باشند. با سابقه بیش از ۳۰۰۰ جراحی موفق در زمینه زیبایی؛ ترمیمی و پیوند اعضا و سوختگی

بیشتر بخوانید: بهترین دکتر لیپوساکشن غرب تهرانTop of FormTop of Form

لیفت باسن به چند روش انجام می شود؟

  • این عمل به چهار صورت قابل اجرا است که عبارتند از:
    لیفت باسن میامی تونگ: تکنیک پیشرفته لیفت باسن با تزریق چربی یک روش پیشرفته در جراحی زیبایی است. در این روش، با انجام یک برش کوچک زیر خط شکاف طبیعی باسن، چربی تزریق می‌شود. این برش به‌طوری است که قابل مشاهده نیست، هدف اصلی این تکنیک ایجاد لیفت و حجم در باسن و به شکل دهی به آن است. چربی به قسمت پایین باسن نیز تزریق می‌شود تا انحنای بیشتر حاصل شود. تکنیک باسن میامی تونگ به عنوان یک روش کم تهاجمی تر مطرح است و برای انتخاب بهترین روش و اخذ نتیجه مطلوب، مشاوره از یک جراح پلاستیک توصیه می‌شود. بخشی از چربی منتقل شده ممکن است توسط بدن جذب شود. نتایج اولیه ممکن است با تورم و کبودی همراه باشد، اما با گذر زمان و کاهش این علائم، نتایج مطلوب به وضوح مشاهده خواهد شد.Top of Form
  • لیفت باسن پروانه ای: این تکنیک با هدف اصلاح کمبود بافت چربی و بهبود نواحی کم‌بافت باسن طراحی شده است. به دلیل شکل حجیم باسن در بخش‌های بالاتر، این روش به نام “لیفت باسن پروانه‌ای” شناخته می‌شود و به طور اصطلاحی توجه بیشتری به قسمت‌های بالا و برجسته‌تر باسن می‌فرماید. این تکنیک با استفاده از تزریق چربی به نواحی مختلف باسن، انحنای بیشتر به آن می‌بخشد. در حالی که تورم و کبودی اولیه پس از عمل ممکن است وجود داشته باشد، با گذر زمان و کاهش تورم، نتایج بهبود خود را نشان می‌دهد. این روش می‌تواند به دلیل افزایش انحنای باسن و ایجاد تعادل در نسبت‌ها، زیبایی طبیعی را به باسن شما بازگرداند.
  • لیفت داخلی و خلفی: در این تکنیک، برش‌ها به امتداد کشاله ران ایجاد می‌شود، که باعث دیده نشدن محل زخم می‌شود. اگر تاکنون وزن زیادی از دست داده‌اید، این روش به عنوان یک گزینه مناسب مطرح می‌شود. همچنین، جراح قادر است پوست اضافی در قسمت‌های داخلی و خارجی پا را بهبود دهد و اقدام به برداشتن آن کند. این روش با هدف ایجاد کانتور مناسب شکل بدن، به ویژه در نواحی پایین تنه و ران ها اجرا می‌شود.
  • لیفت C شکل: این تکنیک یک تلفیق از انواع تکنیک‌های تانگ لیفت، لیفت خلفی پا و سفت کردن باسن است. این تکنیک به نام لیفت C شناخته می‌شود، زیرا در آن جراح برای ایجاد لیفت در قسمت‌های بیرونی و فوقانی باسن، یک برش به شکل C ایجاد می‌کند. این روش با هدف بهبود ظاهر و شکل باسن، به ویژه در نواحی محدوده باسن، اجرا می‌شود و از ترکیب مؤثر اقدامات جراحی برای انحنای بیشتر و تعدیل مناسب استفاده می‌کند.
  • Top of Form
بیشتر بخوانید:  کابینت آشپزخانه آماده ممبران یا وکیوم از کجا بخریم؟

چه کسانی می توانند ازلیفت باسن بهره ببرند؟

افرادی با مشخصات زیر، گزینه مناسبی برای انجام لیفت باسن هستند:

  • افرادی که توزیع چربی در باسن آن ها به صورت یکنواخت نبوده و نیازبه همسان سازی دارند.
  • افرادی که ذخیره کافی چربی برای پیوند درباسن و سایرنواحی بدنشان وجود دارد.
  • افرادی که دخانیات مصرف نمی کنند.
  • افرادی که وزن مناسبی دارید.
  • افرادی که پوست آن ها به علت کاهش وزن یا افزایش سن شل شده است.
  • افرادی که سبک زندگی سالمی داشته و به طور منظم ورزش کرده اند.
  • افرادی که عفونت حاد ندارند.
  • افرادی که سایز باسن آن ها به نسبت به سایراندام هایشان کوچک تراست.
  • فرم باسن شما حالت صاف یا افتاده دارد.

مزایای عمل لیفت باسن چیست؟

بر خلاف سایر روش‌های جراحی باسن، مانند استفاده از ایمپلنت‌های سیلیکونی، لیفت باسن برای به دست آوردن نتایج طبیعی‌تر و همچنین افزایش گردی در قسمت باسن به کار گرفته می‌شود. این روش همچنین می‌تواند در حل برخی مسائل نظیر افتادگی و ناهمواری که با پیشرفت سن اتفاق می‌افتد، مفید باشد. یکی از مزایای این روش این است که در مقایسه با ایمپلنت‌های سیلیکونی، خطر ابتلا به عفونت کمتر است. همچنین نتایج حاصل از این جراحی طولانی‌تر و ماندگارتربوده و میزان رضایت بیشتری در افراد ایجاد می‌کند.

معایب عمل لیفت باسن چیست؟

این عمل ممکن است همانند سایر عمل های جراحی دارای معایبی باشد که با مراقبت های لازم برطرف خواهد شد. این عوارض عبارتند از:

  • عفونت
  • جای زخم
  • درد
  • تشکیل توده های زیر پوست در نواحی مکش شده چربی یا تزریق شده
  • از دست دادن پوست در نواحی تحت درمان به دلیل عفونت عمیق
  • آمبولی چربی در قلب یا ریه ها که می تواند کشنده باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین دکتر لیفت شکم غرب تهران

بعد از لیفت باسن به چه نکاتی توجه کنیم؟

توجه به نکاتی که پزشک معالج بعد از عمل به شما توصیه می‌کند،بسیار مهم است. بعد از اجرای جراحی بزرگ‌کردن باسن، پانسمان یا بانداژبر روی برش‌ها قرار می‌گیرد. ممکن است لوله‌های نازک و کوچک موقتاً زیر پوست قرار گیرند تا خون یا مایع اضافی که ممکن است جمع شود، تخلیه شود. پس از چند ساعت به شما اجازه داده شود که به خانه بروید. دستورالعمل‌های خاصی به شما داده می‌شود که ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  1. بعد از پیکرتراشی باسن، توصیه می شود دو روز به خوبی استراحت کنید. پس از این مدت، می‌توانید فعالیت‌های خود را مجددا آغاز کرده و به سر کار خود بازگردید. با این حال، توصیه می‌شود تا ۱ هفته تا ۱۰ روز بعد از تزریق چربی، به استراحت ادامه دهید و پس از این مدت، فعالیت‌های روزمره خود را از سر بگیرید.
  2. به طور متوسط تا دو هفته بعد از این عمل، بر روی باسن خود ننشینید. حتی جراح شما ممکن است توصیه کند که این مدت را طولانی تر کنید تا چربی‌های تزریق شده دچار تغییر نشوند. در طول این مدت می توانید برای استراحت روی شکم یا پهلو بخوابید.
  3. جهت تسکین درد، پزشک برای شما مسکن و آنتی بیوتیک هایی تجویز می کند که سر وقت باید مصرف کنید.
  4. برای بهبود شکل ظاهری باسن، پزشک به شما ماساژ را توصیه خواهد کرد که بهتر است توسط فرد متخصص انجام شود.
  5. ۸ هفته از انجام فعالیت های ورزشی خودداری کنید.
  6. ممکن است برای تخلیه مایعات اضافی، لوله کوچکی در بدن شما تعبیه شود که بعد چند روز توسط پزشک برداشته خواهد شد.
  7. پزشک ممکن است از شما بخواهد که برای چند وقت از گن استفاده کنید.
  8. هنگام مشاهده درد پا یا تورم پا ،مشاهده عفونت مانند قرمزی، تب، حساسیت به گرما، خارج شدن غیر عادی ترشح از محل برش،خونریزی زیاد در محل پانسمان، درد در قفسه سینه، با جراح پلاستیک خود تماس بگیرید.
بیشتر بخوانید:  نجات پرنده در حال مرگ با انجام CPR

ماندگاری عمل لیفت باسن چقدر است؟

لیفت باسن از چربی بدن به عنوان منبع استفاده می‌کند تا سایز باسن را افزایش داده و شکل آن را بهبود بخشد. نتایج حاصل ازعمل می‌تواند به مدت چندین سال دوام داشته باشند. ممکن است ظاهر شدن نتایج عمل طول بکشد که در این مدت، مراقبت‌های صحیح بر ظاهر و دوام نتایج تأثیرگذار خواهند بود.فرد با انجام مراقبت‌های قبل و بعد از عمل به درستی، می‌تواند از نتیجه عمل به صورت دائمی بهره‌مند شود. اگرچه با گذشت زمان، تغییراتی ممکن است در بافت بدن رخ دهد اما برای حفظ نتایج طولانی‌مدت این عمل، رعایت یک رژیم غذایی و فعالیت ورزشی مناسب ضروری است.

هزینه عمل لیفت باسن چقدراست؟

عوامل متعددی درهزینه لیفت باسن تأثیر دارند. این عوامل شامل تخصص و مهارت جراح، مناطق مورد جراحی، تعداد برش‌های لازم برای برداشت چربی، نوع بیهوشی مورد استفاده و سابقه پزشکی فرد می‌شوند. همچنین، محتوای خدماتی که در طی عمل ارائه می‌شود، می‌تواند متفاوت باشد و بنابراین هزینه جراحی برای هر فرد ممکن است متفاوت باشد. برای دریافت اطلاعات دقیق در مورد هزینه جراحی لیفت باسن برای شما، نیاز به یک جلسه مشاوره و معاینه با پزشک متخصص دارید. در این جلسه، پزشک قادر خواهد بود تا به شما میزان دقیق هزینه‌های مرتبط با جراحی خود را توضیح دهد.

نتیجه گیری

لیفت باسن به عنوان یکی از روش‌های محبوب در زمینه جراحی زیبایی شناخته می‌شود، زیرا باسن به دلیل چالش‌هایی نظیر افزایش سن، نشستن زیاد، چین و چروک، شل شدگی و پیری، زیبایی و فرم خود را از دست می‌دهد. این روش شامل انتقال چربی به باسن است، که باعث ایجاد لیفت بیشتر دراین ناحیه می‌شود. لیفت باسن به روش های میامی تونگ، پروانه ای، لیفت داخلی و خلفی، لیفت C شکل، انجام می شود. بر خلاف سایر روش‌های جراحی باسن، مانند استفاده از ایمپلنت‌های سیلیکونی، لیفت باسن برای به دست آوردن نتایج طبیعی‌تر و همچنین افزایش گردی در قسمت باسن به کار گرفته می‌شود.

همچنین بخوانید: بهترین دکتر لیفت سینه غرب تهران

پایان رپورتاژ اگهی

مطلب پیشنهادی

برای کاهش چربی خون چه بخوریم؟ (بایدها و نبایدها برای تغذیه افراد دارای چربی خون)

چربی خون بالا یکی از مهم‌ترین عوامل مضر بر ای سلامتی ما است. با افزایش …