حذف دائمی اکانت اینستاگرام ورژن جدید

گاهی اوقات ممکن است بخواهید اکانت اینستاگرام خود را به صورت دائمی و یا موقت حذف نمایید، برای حذف اکانت اینستاگرام روش های مختلفی وجود دارد که با استفاده از هریک میتوانید قارد به پاک کردن اکانت اینستاگرام خود به صورت دائمی باشید. در این مقاله برای شما عزیزان سریع ترین و آسان ترین روش حذف دائمی اکانت اینستاگرام ورژن جدید را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

اگربه دنبال یادگیری صفر تا صد اینستاگرام و راه اندازی کسب و کار با استفاده از این شبکه اجتماعی هستید حتما در دوره اینستاگرام آموزشگاه فنی حرفه ای آریا تهران شرکت نمایید. در این دوره به صورت جامع و از مبتدی تا فوق حرفه ای نحوه راه اندازی کسب و کار و کسب درآمد بالا از طریق اینستاگرام را آموزش خواهید دید، برای کسب اطلاعات در رابطه با سرفصل های دوره و نحوه ثبت نام تماس بگیرید. 02166919633 الی 8

یکی از روش های ساده برای حذف پیج اینستاگرام و دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائمی استفاده از لینک مستقیم دیلیت اکانت می باشد. شما عزیزان میتوانید با وارد شدن به لینک مستقیم دیلیت اکانت اینستاگرام و با قرار دادن نام کاربری و رمز عبور خود قادر به پاککردن اینستاگرامخود به صورت دائمی باشید.

آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائمی 2024

همانطور که میدانید، اینستاگرام این قابلیت را به کاربران خود داده است تا بتوانند به صورت موقت و دائمی اکانت خود را حذف نمایند، برای حذف سریع اکانت اینستاگرام 2 روش وجود دارد که در ادامه هر یک از این دو روش را به صورت مرحله به مرحله برای شما عزیزان توضیح داده ایم. در سال 2024 به روز رسانی های جدیدی برای برنامه اینستاگرام آمده است که یکی از قابلیت های جدید اضافه شده به آن، حذف اکانت اینستاگرام temporarily disable my account از طریق خود اپلیکیشن می باشد. شما در آخرین به روزرسانی این برنامه قادر به پاک کردن اکانت خود چه موقت و چه دائم در تنظیمات اکانت خود خواهید بود. برای دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائمی 2024 از طریق خود اپلیکیشن اینستاگرام مراحل زیر را دنبال نمایید:

  1. ابتدا وارد اکانت اینستاگرامخود شوید.
  2. روی گزینه تنظیمات ها همان ایکونچرخ دهنده ضربه بزنید.
  3. از بین گزینه های موجود، گزنیه account را انتخاب نمایید.
  4. در این مرحله میتوانید با انتخاب گزینه temporarily disable my account اکانت خود را به صورت موقت حذف نمایید.
بیشتر بخوانید:  زنجبیل برای لاغری کافی است؟ خواص زنجبیل برای کاهش وزن

همانطور که در مقاله آموزش تصویری حذف پیام اینستاگرام نیز گفته شد، چنانچه میخواهید اکانت و پیج اینستاگرام شما به صورت دائمی و بدون بازگشت حذف گردد میتوانید وارد لینک مستقیم دیلیت اکانت اینستاگرام شده و با وارد کردن username و password خود گزینه delete my account را انتخاب کنید تا به صورت دائمی پیج شما حذف و دیلیت گردد.

برای حذف دائمی اکانت اینستاگرام ورژن جدید میتوانید از یکی دیگر از روش های سریع و آسان استفاده نمایید، از جمله بهترین و سریع ترین روش حذف اکانت اینستاگرام به صورت دائمی ورود به سایت اصلی دیلیت اکانت اینستاگرام می باشد. برای دیلیت اکانت اینستاگرام (آپدیت 1403) شما میتوانید با وارد کردن شماره تلفن خود نیز قادر به حذف کامل اکانت اینستاگرام خود و یا فرد دیگر باشید. برای حذف اکانت اینستاگرام از روی شماره تلفن مراحل زیر را دنبال نمایید:

نکته مهم :امکان دیلیت اکانت اینستاگرام از طریق شماره تلفن هنوز در به روز رسانی جدید این برنامه وجود ندارد و کاربران می‌ توانند با شماره تلفن تنها رمز عبور فراموش شده حساب خود را بازیابی نمایند.

لینک مستقیم دیلیت اکانت اینستاگرام (https://www.instagram.com/accounts/remove/request/permanent) می باشد. شما عزیزان میتوانید پس از ورود به این وبسایت برای حذف اکانت اینستاگرام در قسمت Log In گزینه Forget Password را بزنید و رمز عبور خود را بازیابی کنید.

پس از بازیابی کردن رمز عبور خود وارد همین لینک شده و در بخش های مشخص شده، نام کاربری خود یا همان نام پیج خود را در بخش username و رمز عبور خود را در بخش password وارد نمایید. پس از وارد نمودن این اطلاعات گزینه ی delete my account را بزنید و یکی از گزینه های نمایش داده شده را به منظور علت دیلیت اکانت خود انتخاب نمایید و گزینه تایید را بزنید.

پس از انجام این مراحل به صورت دائمی و بدون بازگشت، پیج شما حذف خواهد شد. لازم به ذکر است، یکی از مهمترین نکاتی که باید در رابطه با حذف اکانت اینستاگرام همواره در نظر داشته باشید این است که با دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام دیگر قادر به مشاهده گیام های خود و همچنین اطلاعات پیج خود نخواهید بود و تمامی اطلاعات شما به صورت کامل حذف خواهد شد.

بیشتر بخوانید:  آموزش خرید ووچر پرفکت مانی به روش ساده

پیشنهاد ویژه: اگ به فکر برگشت به دنیای مجازی بودید حتما از خدمات و قیمت طراحی بنر در فتوشاپ استفاده کنید. تولید محتوای حرفه ای راز برنده شدن در اینستاگرام است.

حذف دائمی اکانت اینستاگرام ورژن جدید بدون پسورد

همانطور که بالاتر نیز گفته شد، برای آنکه بخواهید اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید نیاز به داشتن رمز عبور خود و همچنین نام کاربری خود خواهید داشت. پس میتوان گفت حذف دائمی اکانت اینستاگرام ورژن جدید بدون پسورد امکان پذیر نمی باشد و نمیتوانید بدون داشتن پسورد یا همان رمز عبور یک پیجی قادر به دیلیت اکانت باشید. سریع ترین راه برای حذف اکانت اینستاگرام به صورت دائمی، استفاده از قابلیت دی اکتیو اکانت اینستاگرام می باشد. برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال نمایید:

  • ابتدا وارد اکانت اینستاگرام خود شوید.
  • بر روی Accounts Center و سپس Personal details ضربه بزنید.
  • روی Account ownership and control کلیک و گزینه ‌ی Deactivation or deletion را انتخاب نمایید.
  • در پنجره‌ ی Deactivating or deleting your Instagram account گزینه‌ ی Deactivate account را انتخاب کنید.
  • اکانت شما به صورت instagram user در خواهد آمد.

آموزش دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام اندروید

در تلفن های اندروید نیز افراد قادر به حذف اکانت اینستاگرامخود از روش های مختلفی می باشند. اگر تلفن همراه شما دارای سیستم عامل اندروید است میتوانید برای دیلیت اکانت و حذف کامل پیج اینستاگرام خود از سایت اصلی اینستاگرام استفاده نمایید. برای دیلیت اکانت اینستاگرام با استفاده از لینک مستقیم، مراحل زیر را دنبال نمایید:

  • به سایت اینستاگرام بروید.
  • اطلاعات اکانت خود از جمله نام کاربری و رمز عبور را وارد نمایید.
  • در این مرحله بر روی پروفایل خود ضربه زده وگزینه یEdit Profile را انتخاب کنید.
  • از منوی سمت راستی و پایین صفحه گزینه Temporarily disable my account را انتخاب نمایید.
  • در پاسخ به پرسش Why are you disabling your account? با توجه به گفته های بالا یکی از گزینه‌ ها را انتخاب نموده و دوباره در بخش مشخص شده رمز اکانت خود را وارد کنید.
  • در مرحله آخر نیز برای حذف اکانت اینستاگرام خود گزینه Temporarily Disable Account را انتخاب نمایید.
بیشتر بخوانید:  جغد دهان‌قورباغه‌ای؛ لایک‌خورترین پرنده اینستاگرام

آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائمی با کامپیوتر

شبکه اجتماعی اینستاگرام این امکان را به کاربران خود داده است تا بتوانند با استفاده از کامپیوتر و یا لپتاب قادر به دیلیت اکانت باشند. با استفاده از کامپیوتر و گوگل و تنها با ورود به سایت رسمی دیلیت اکانت اینستاگرام میتوانید اکانت خود را به صورت دائمی و موقت حذف نمایید. برای دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائمی با کامپیوتر مراحل زیر را دنبال نمایید:

  • از طریق کامپیوتر یا مرورگر گوشی خود به سایت خصوصی دیلیت اکانت اینستاگرام مراجعه کنید.
  • چنانچه مرورگر شما به اکانت اینستاگرامتان متصل نیست در این مرحله ابتدا باید اطلاعات اکانت از جمله نام کاربری و رمز عبور را وارد کرده و به اکانت خود وارد شوید.
  • در پاسخ به پرسش Why are you deleting your account? یکی از گزینه‌ها را انتخاب کرده و مجدد رمز اکانت خود را وارد کنید.
  • در مرحله آخر نیز گزینه Delete (username) را انتخاب کنید.

یک نکته ای که باید در رابطه با روش دیلیت اکانت اینستاگرام در نظر بگیرید این است که بسیاری از وبسایت ها و نرم افزار هایی وجود دارد که به نوعی کلاهبرداری بوده و فضایی شبیه به وبسایت رسمی دیلیت اکانت اینستاگرام دارند. شما نیز به دلیل ظاهر این وبسایت ها یا اپلیکیشن ها به آن اعتماد کرده و رمز و نام کاربری خود را در اختیار آن ها قرار میدهید. پیشنهاد میشود برای جلوگیری از سو استفاده از اکانت و کلاهبرداری از شما توسط این وبسایت و نرم افزار ها برای دیلیت اکانت، تنها به آدرس سایتی که بالاتر برای شما عزیزان قرار داده شد وارد شوید تا عملیات دیلیت اکانت شما به صورت کامل و بدون دردسر انجام شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید وارد وب سایت آموزشگاه آریا تهران به آدرس www.aryatehran.com شوید. همچنین می توانید از شماره تماس های 02166919633 الی 8 استفاده کنید.

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

برای کاهش چربی خون چه بخوریم؟ (بایدها و نبایدها برای تغذیه افراد دارای چربی خون)

چربی خون بالا یکی از مهم‌ترین عوامل مضر بر ای سلامتی ما است. با افزایش …