عمل بینی چه مشکلاتی را نمی تواند حل کند؟

از آنجایی که بینی بخش مرکزی و مهمی از کل صورت را اشغال می کند، طبیعی است که افراد بخواهند به جنبه هایی از آن بپردازند که دوست ندارند. و عمل بینی می تواند این کار را انجام دهد.

یکی از ویژگی های جذاب جراحی بینی برای بسیاری از بیماران این است که می توان آن را به شیوه ای  ظریف انجام داد که سایر ویژگی های طبیعی صورت را حفظ می کند. برای برخی از افراد، عمل بینی ممکن است راهی برای اصلاح یک نقص مادرزادی، ترمیم شکستگی صورت یا رفع مشکل پزشکی باشد که باعث مشکلات تنفسی شده است.

برای برخی دیگر، جراحی زیبایی بینی ممکن است صرفاً به دلایل زیبایی انجام شود، مانند رفع پیری، افتادگی بینی و بازگرداندن ظاهری جوان تر. در ضمن جراحی بینی امروزه یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی شده است.

جراحان بینی با تجربه قابل توجهی در رینوپلاستی این مهارت را دارند که تجزیه و تحلیل عمیقی از تمام قسمت های داخلی و خارجی بینی ارائه دهند. از آنجایی که نتایج عمل بینی طولانی مدت است، به احتمال زیاد بینی جدید شما تا پایان عمر همراه شما خواهد بود.

با در نظر گرفتن این موضوع، بسیاری از بیماران کنجکاو هستند که بدانند با جراحی بینی چه کاری می توانند انجام دهند. همیشه بهترین کار این است که اهداف و انتظارات خود را با جراح بینی خود در میان بگذارید تا آنها بتوانند آنچه را که ممکن است توضیح دهند و در مورد چگونگی رفع نگرانی های شما با شما صحبت کنند.

بیشتر بخوانید:  ۶ هزار کیلومتر برای شکستن قفل عشق پیموده شد

شایع‌ترین مشکلات عمل بینی

شایع‌ترین مشکلات یا نگرانی‌هایی که بیماران به دنبال بهبودی با عمل بینی هستند عبارتند از:

فرورفتگی یا برآمدگی روی پل بینی

بینی که بیش از حد بیرون زده است

نوک بینی گرد یا نامتقارن

سوراخ های بینی بیش از حد گشاد، بیش از حد بزرگ یا به سمت بالا می چرخند

بینی که نسبت به صورت خیلی بزرگ یا کوچک است

عمل بینی چه مشکلاتی را می تواند حل کند؟

بینی کج را صاف کنید

آسیب به بینی گاهی اوقات می تواند باعث کجی، برآمدگی، فرورفتگی یا سایر مشکلات زیبایی شود. همه اینها را می توان با عمل بینی ترمیم کرد. بینی کج نتیجه این است که استخوان های بینی یا تیغه بینی در مرکز صورت ننشسته اند. این ممکن است نتیجه تروما یا ژنتیک باشد.

به خاطر داشته باشید که ممکن است در یک عمل جراحی بینی به طور کامل صاف نشود، به خصوص اگر بافت ها در طول زمان توسط یک یا چند بینی شکسته به شدت آسیب دیده باشند.

بیشتر بخوانید:  چه کت و شلواری برای مجالس انتخاب کنیم | راهنمای انتخاب کت و شلوار

زاویه بینی را ثابت کنید

اگر زاویه بینی نسبت به پیشانی یا لب بالایی به نحوی نا منظم باشد، خطوط ایجاد شده می توانند بینی را خیلی بلند یا خیلی کوتاه نشان دهند. تنظیم زاویه می تواند ظاهر متناسب تری را به بینی و صورت شما بدهد. البته حتما به دنبال بهترین جراح بینی در تهران باشید.

فرورفتگی ها و برجستگی ها روی پل بینی صاف می شود

مانند بینی کج، برآمدگی بینی ممکن است به دلیل آسیب ایجاد شود یا ممکن است به دلیل عوامل ارثی همیشه آن را داشته باشید. ممکن است رشد بیش از حد استخوان و غضروف وجود داشته باشد که باعث ایجاد برآمدگی شود یا ممکن است نتیجه رشد بافت اسکار پس از ضربه باشد. یک جراح پلاستیک می‌تواند برآمدگی‌ها را صاف کند، شیب‌ها را «بالا ببرد» و نمای بینی صاف‌تر و «منظم‌تر» ایجاد کند.

عمل بینی چه کاری را نمی تواند انجام دهد؟

اگرچه عمل بینی مطمئناً می‌تواند تعادل صورت را بهبود بخشد و به بینی اجازه می‌دهد تا یکپارچه‌تر با سایر ویژگی‌ها خود را نشان دهد، اما این جراحی نیاز به تمرکز بسیار خاصی دارد.

بیشتر بخوانید:  درباره پر کردن دندان بیشتر بدانید

عمل بینی ساختار اولیه بینی را تغییر نمی دهد و نمی تواند ژنتیک را تغییر دهد، که بر نحوه تغییرات بینی با افزایش سن تأثیر می گذارد. جراحی بینی همچنین بر روی کانتورها تمرکز می کند، نه کیفیت خود پوست، بنابراین لکه ها، قرمزی و مسائل زیبایی مشابه را برطرف نمی کند.

علاوه بر این، حتی اگر شکل بینی را که دوست دارید روی شخص دیگری دیده باشید، ممکن است به این معنی نباشد که آن شکل برای صورت شما مناسب است. به عبارت دیگر، جراحی بینی نمی تواند بینی شخص دیگری را برای شما “بازسازی” کند. بهتر است تصوری از نوع بینی که دوست دارید داشته باشید به جای انتخاب یک بینی خاص از روی یک عکس .

اما باز هم اگر به دنبال بهترین جراح بینی نیمه فانتزی هستید پیشنهاد ما دکتر حمیدرضا راستی می باشد. طبق نظر افرادی که نزد ایشان جراحی کرده اند یکی از بهترین های جراحی بینی هستند.

امیدواریم توضیحات کاملی در این زمینه به شما داده باشیم. اگر همچنان سوالاتی دارید می توانید با شماره های موجود در سایت دکتر حمیدرضا راستی با ایشان تماس حاصل فرمایید.

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

برای کاهش چربی خون چه بخوریم؟ (بایدها و نبایدها برای تغذیه افراد دارای چربی خون)

چربی خون بالا یکی از مهم‌ترین عوامل مضر بر ای سلامتی ما است. با افزایش …