معرفی بهترین کرم پودر:

بهترین کرم پودر

کرم پودر بعد از پرایمر ، پایه ی میکاپ هستش و وقتی شما از یک محصول خوب استفاده میکنید، روی کل مکیاپتون تاثر میزاره و اون رو خیلی زیباتر نشون میده. پس خیلی مهمه چه کرم پودری استفاده میکنید. اینجا 4 تا از بهترین محصولات رو به شما معرفی میکنیم تا با ویژگی های یک کرم پودر خوب آشنا بشین.


مک :

کرم پودر مک

یک کرم پودر خوب باید جوری باشه که توی عکس ها و زیر نورهای قوی و فلاش های عکاسی ، پوست باز هم بی نقص و زیبا بنظر برسه . برای همین اولین معرفی از برند مک هست . یه روکش کاملا مات و 24 ساعته به پوست مید ه که نه تنها پوست رو کاملا صاف و یکدست میکنه بلکه به خاطر تکسچر فلوئیدی که داره روی پوست به شدت سبک هستش. کرم پودر مک ، هیچ نوع مواد مضری نداره و به پوست آسیبی وارد نمیکنه این محصول پوست رو آبرسانی و در عین حال چربی اون رو کنترل میکنه.

بیشتر بخوانید:  اقدام شجاعانه مرد جوان برای نجات یک پرنده از میان کوسه‌ها

استی لادر :

کرم پودر استی لادر

این محصول در سال 1997 تولید شده و از همون سال تا به امروز یکی از بهترین کرم پودر ها هست. این محصول 24 ساعته هست و تحت هیچ شرایطی ظاهرش تغییر پیدا نمیکنه ، کاور خیلی خوبی داره و در عین حال کرم پودری فوق العاده سبک روی پوست هست. استی لادر،هم مثل مک فاقد مواد مضر هست و همین طور ترکیبات کموژنیکی که باعث ایجاد جوش میشن رو نداره. این کرم پودر ظاهر نهایی مات و طبیعی داره و تا لحظه ای که روی پوستتون هست همون شکلی مات و یکدست باقی میمونه و اجازه نمیده که پوست، برق بیوفته و چرب بشه.

بیشتر بخوانید:  شواف زوج پاکستانی در جشن عروسی با یک توله شیر!

نارس لانگ ویر :

کرم پودر نارس

کرم پودر نارس یک محصول 16 ساعته که همیشه جزو، بهترین کرم پودرهای هست. علاوه بر این ها یه محصول عالی برای ترکیب کردن با بقیه ی کرم پودرهاست چراکه خاصیت ترکیب پذیری خیلی خوبی داره.
این کرم پودر ظاهر طبیعی و درخشانی داره و محصولی ضدآب و رطوبت هست. افرادی با پوست خشک میتونن باخیال راحت از این محصول استفاده کنن چرا که پوست رو اصلا خشک نمیکنه و برعکس باعث مرطوب شدن اون میشه.

بیشتر بخوانید:  0تا100 مراحل شستشوی مبل در منزل

هدی بیوتی :

کرم پودر هدی بیوتی

کرم پودر هدی بیوتی یه محصول ضدآب ، با کاور بالا و موندگاری 24 ساعته هستش ، همونی که برای یک گریمِ عالی میخوایم. این محصول دقیقا مثل یک فیلتر روی پوست ما عمل میکنه و با مقدار کمی از اون میتونیم کاور خیلی خوبی بگیریم. فرمولی که توی کرم پودر هدی بیوتی بکار رفته باعث میشه حالت کیکی و ماسیده به خودش نگیره و خیلی خوب روی پوست بشینه

برای آشنایی بیشتر با محصولات آرایشی و پوستی میتونید وارد سایت مای سفورا بشین و خریدتون رو با خیالی راحت و مطمئن انجام بدید

مطلب پیشنهادی

برای کاهش چربی خون چه بخوریم؟ (بایدها و نبایدها برای تغذیه افراد دارای چربی خون)

چربی خون بالا یکی از مهم‌ترین عوامل مضر بر ای سلامتی ما است. با افزایش …