هر آنچه که باید در مورد هایفوتراپی بدانید !

یکی از روش های نسبتا جدید هایفوتراپی می باشد که در درمان های زیبایی برای سفت و لیفت صورت کاربرد دارد که بدون درد و غیر تهاجمی بوده و می تواند جایگزین لیفت صورت شود. این روش زیبایی حتما باید توسط بهترین دکتر هایفوتراپی انجام گیرد ، در هایفوتراپی از امواج اولتراسوند استفاده می شود. یعنی همان امواجی که در دستگاه های اولتراسوند استفاده می شود. اما در هایفو این امواج انرژی را به صورت متمرکز به لایه خاصی از پوست تزریق کرده و باعث تحریک تولید الیاف کلاژن می شود. کلاژن ها مسئول استحکام بافت های بدن از جمله پوست هستند. بنابراین این اتفاق باعث می شود پوستی سفت و بدون چین و چروک داشته باشیم.

افراد مناسب برای انجام هایفوتراپی

به طور کلی این روش درمانی برای افراد بین 30 تا 75 سال که از افتادگی خفیف تا متوسط ​​پوست رنج می برند و تمایل دارند روند پیری پوست را به تعویق بیندازند بسیار مناسب است. هدف اصلی روش HIFU کاهش سرعت پیری است، بنابراین ما شاهد پاسخ بیشتر به درمان در کاندیداهای جوانتر هستیم. متقاضیان بالای 25 سال نیز می توانند از این روش درمانی به عنوان یکی از موثرترین روش ها برای جلوگیری از پیری پوست استفاده کنند.

افرادی که پوستشان به دلیل قرار گرفتن مداوم در معرض نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش آسیب بیشتری می بیند و یا پوستشان شلتر است، برای رسیدن به نتایج مطلوب نیاز به جلسات درمانی بیشتری دارند. افراد مسنی که از شلی شدید و افتادگی پوست در ناحیه گردن رنج می برند، معمولاً کاندیدای مناسبی برای هایفوتراپی نیستند و احتمالاً به جراحی نیاز خواهند داشت. این روش برای کسانی که زخم، عفونت، آکنه کیستیک و کاشت فلزی در ناحیه مورد نظر دارند مناسب نیست.

بیشتر بخوانید:  چاپ فاکتور رسمی مورد تایید دارایی

بهترین دکتر هایفوتراپی در تهران چه کسی است ؟

برای اینکه مطمئن شوید پزشک مورد نظر قابل اعتماد است یا خیر، به نکات زیر توجه کنید:

  • تجربه بهترین دکتر هایفوتراپی در تهران : اگر پزشک شما تازه کار است و تجربه زیادی ندارد ، سعی کنید فقط در صورتی که معلمی در این مجموعه کار می کند هایفوتراپی انجام دهید. در غیر این صورت خطر خطرات احتمالی برای شما افزایش می یابد.
  • متخصص بودن دکتر هایفوتراپی :این نکته بسیار مهم است که بهترین دکتر هایفوتراپی در تهران پتانسیل اظهار نظر در مورد موقعیت منحصر به فرد شما را داشته باشد، سعی کنید پزشکی را انتخاب کنید که در حرفه خود آگاه باشد و تکنیک های روز را بلد باشد.
  • تحصیلات عالی در مراکز معتبر : اگر پزشک هایفوتراپی شما در مراکز معتبر آموزش عالی ندارد، به نظر می رسد باید در انتخاب خود تجدید نظر کنید. زیرا آموزش هایفوتراپی شما مستقیماً با نتیجه مطلوب مرتبط خواهد بود.
  • به روز بودن بهترین دکتر هایفوتراپی در تهران : به طور طبیعی، اگر پزشک شما در چند سال گذشته به طور مداوم درگیر هایفوتراپی بوده است، پس از زیر و بم این فعالیت آگاه است و سعی می کند دانش خود را هر روز به روز کند.
بیشتر بخوانید:  نرم افزار mrp یا برنامه ریزی تولید چیست؟

مجله تاپتنا بهترین مرجع رسمی معرفی بهترین ها در ایران و جهان می باشد ،که به شما همراهان عزیز کمک میکنه تا بتونید بهترین های هر حوزه رو خیلی راحت پیدا کنید .

هایفوتراپی چگونه انجام می شود؟

هیچ پیش نیاز خاصی برای انجام هایفوتراپی وجود ندارد، فقط سعی کنید لوازم آرایشی روی صورت خود نداشته باشید. در ادامه مراحل انجام این مداخله توسط دکتر هیفتتراپی را به شما می گوییم:

  • دکتر هایفوتراپی پوست شما را تمیز می کند
  • کرم بی حس کننده ممکن است برای به حداقل رساندن درد ناشی از هایفوتراپی استفاده شود
  • سپس پزشک هیفوتراپی از ژل مخصوص روی پوست شما استفاده می کند
  • دستگاه هایفو روی پوست قرار می گیرد.
  • با استفاده از صفحه اولتراسوند، پزشک هیفوتراپیست دستگاه را روی پارامترهای مناسب تنظیم می کند.
  • این عمل حدود 30 تا 90 دقیقه طول می کشد
  • سپس دستگاه قطع می شود

در صورت درد، با پزشک هیفوتراپی خود مشورت کنید تا مسکن مناسب را به شما پیشنهاد دهد. در ادامه شما را با بهترین دکتر هایفوتراپی آشنا می کنیم.

فواید هایپوتراپی توسط بهترین دکتر هایفوتراپی

روش درمانی هایفو یکی از پیشرفته ترین روش های غیرجراحی و غیرتهاجمی لیفت صورت است و مزایای زیادی دارد. بعضی از آنها عبارت اند از :

  • 1 تا 3 جلسه درمانی برای دستیابی به نتایج مطلوب کافی است.
  • نتایج هیپوتراپی تقریباً 1 تا 2 سال باقی می ماند.
  • جلسات درمانی کوتاه بوده و بین 30 تا 90 دقیقه طول می کشد.
  • روش درمانی آسان و بدون دردسر بدون دوره نقاهت
  • بدون استفاده از تزریق و برش
  • بدون خونریزی، درد و پانسمان
  • می تواند ماندگاری نتایج جراحی زیبایی را افزایش دهد.
  • می توان آن را با سایر روش های درمانی مانند میکرونیدلینگ ترکیب کرد.
  • هزینه آن بسیار کمتر از جراحی است.
بیشتر بخوانید:  زن چینی رکوردار بلندترین مژه جهان+تصاویر

هایفوتراپی یک روش غیر تهاجمی است. در طول این درمان، هیچ برشی روی پوست ایجاد نمی شود و نیازی به تزریق نیست. از طرف دیگر لیفت صورت بسیار تهاجمی است. این روش نیاز به بیهوشی عمومی، برش، بخیه و پانسمان دارد. با توجه به تحقیقات انجام شده و تجربیات بیماران، تقریباً تمام افرادی که تحت درمان هایفو قرار می گیرند، پس از حدود 3 ماه به نتیجه مطلوب می رسند. از طرفی تقریباً تمام افرادی که تحت عمل جراحی لیفت صورت قرار می گیرند، بعد از یک سال به نتیجه مطلوب می رسند.

کلام آخر

هر فردی که تصمیم به انجام هایفوتراپی خود توسط بهترین دکتر هایفوتراپی در تهران را دارد، حتما زمان زیادی را صرف پیدا کردن بهترین دکتر هایفوتراپی در تهران می‌کنند. این کار کاملا منطقی است چرا که تبحر و تجربه پزشک تاثیر بسیاری در نتیجه نهایی هایفوتراپی شما دارد. انتخاب بهترین دکتر هایفوتراپی در تهران توسط سایت تاپتنا به شما کمک می کند تا یک جراحی حرفه ای و خوبی را تجربه کنید.

مطلب پیشنهادی

برای کاهش چربی خون چه بخوریم؟ (بایدها و نبایدها برای تغذیه افراد دارای چربی خون)

چربی خون بالا یکی از مهم‌ترین عوامل مضر بر ای سلامتی ما است. با افزایش …