انتخاب بهترین رنگ لاک مناسب پوست | لاک مناسب دست شما چه رنگی است؟

انتخاب بهترین رنگ لاک مناسب پوست سالهاست که دغدغه افرادی می باشد که به آشکار خود اهمیت زیادی می دهند. رنگ لاک تاثیر بالایی در زیبا تر، زیبا تر، خاص تر و جذاب تر شدن افراد می شود. اما نکته و سوالی که مطرح می شود این هست که کدام رنگ لاک مناسب پوست شما می باشد؟ در این مقاله قصد داریم مهم ترین نکات برای انتخاب رنگ لاک ناخن بر اساس رنگ پوست شما را توضیح کنیم. همچنین برای خرید انواع لاک می توانید از راه فروشگاه لوازم آرایشی نیروان اقدام نمائید.

اگر برای شما سوال هست که چه رنگ لاکی پوست دست را روشن میکند؟

بهترین رنگ لاک برای پوست گندمی کدام رنگ می باشد؟

لاک مناسب برای دست شما چه رنگی هست؟

ترکیب رنگ لاک مناسب هر نوع پوست به چه صورت هست؟

چگونه بهترین رنگ لاک مناسب پوست انتخاب کنیم؟

به طور معمول ممکن هست خانم ها و دختران زیادی دیده باشید که به آرایش و زیبایی ناخن اهمیت بسیاری می دهند. از آنجا که انواع مدل ها رنگ‌ های لاک به وفور در معرض قرار دارد، امکان دارد که در انتخاب بهترین رنگ لاک مناسب پوست خود گرفتار سردرگمی زیادی بشوید. البته شما می‌توانید با کمک گرفتن از عوامل مختلفی از ‌جمله فصل، رنگ پوست و نوع شخصیت خود رنگ لاک مناسب خود را برگزینید.

مناسب ترین رنگ های لاک که در بین خانم ها خیلی معروفیت دارد عبارتند از:

  • رنگ لاک کالباسی
  • رنگ لاک هلویی
  • رنگ لاک گوشتی
  • رنگ لاک گلبهی
  • رنگ لاک کرمی
  • رنگ لاک یاسی
  • رنگ لاک قرمز
  • رنگ لاک کالباسی تیره و…

لاک های رنگ های برهنه یا کالباسی مطابق پوست

برای انتخاب بهترین رنگ لاک مناسب پوست، اگر رنگ پوست روشن یا سفید ​​دارید، به پیگیری لاک های کالباسی و دیگر رنگ های برهنه مطابق پوست خود بروید.لاک به رنگ بدن برای پوست‌های با رنگ روشن یا سفید ​​بهترین زیبایی را همراه دارند. برای پوست های روشن تر از لاک های رنگ برهنه و متمایل به صورتی استفاده نمائید. اگر پوست رنگ پریده ای دارید از لاک رنگ بژ خودداری کنید، زیرا می تواند ته رنگ زرد ایجاد کند. اگر پوستی با رنگ سبزه متمایل به سفید ​​دارید، می‌توانید به پیگیری لاک های رنگ برهنه بژ یا برهنه با ته متمایل به صورتی بروید. هر دو روی پوست شما عالی به نظر می رسند.

بیشتر بخوانید:  فواید ذرت برای رشد و سلامتی پوست و مو

لاک رنگ صورتی برای هر رنگ پوستی مناسب هست

اگر دنبال انتخاب بهترین رنگ لاک مناسب پوست خود هستید بهتر هست بدانید که یک لاک رنگ صورتی برای هر رنگ پوستی مناسب هست. اگر دلباخته رنگ صورتی هستید، سرشاد خواهید شد که بدانید لاک رنگ صورتی برای هر رنگ پوستی مناسب هست. پوست رنگ پریده با هر نوع از رنگ های صورتی عالی به نظر می رسد، از صورتی بچه گانه تا فوشیا روشن. رنگ های هلویی صورتی روی پوست های سفید متمایل به سبزه ​​عالی به نظر می رسند. پوست های با رنگ تیره با لاک صورتی خیلی روشن و سریع عالی به نظر می رسد.لاک صورتی برای پوست سبزه خیلی زیبا می باشد و اگر پوست سبزه دارید بهتر هست قطعا از انواع لاک های صورتی و یا هلویی استفاده نمائید.

لاک آبی را برای هر رنگ پوستی انتخاب کنید

رنگ آبی نیز یک رنگ جهانی هست که تقریباً در هر رنگ پوستی عالی به نظر می رسد. اگر پوست رنگ پریده ای دارید، لاک آبی تیره شده مشابه آبی سرمه ای روی پوست شما خیلی زیبا عمل می کند. رنگ پوست سفید متمایل به سبزه که اکثر ایرانی ها دارای این رنگ پوست هستند با ​​با آبی آسمانی یا آبی پاستلی خیلی زیبا بنظر می رسند. لاک رنگ آبی سریع، مشابه آبی کبالت، روی پوست های تیره تر خوب به نظر می رسند.

بیشتر بخوانید:  فواید لوازم آرایشی معدنی ( طبیعی ) و روش انتخاب

لاک هایی با رنگ بنفش را آزمایش کنید

برای انتخاب بهترین رنگ لاک برای پوست خود قطعا رنگ بنفش را نیز امتحان کنید. لاک بنفش تقریباً در هر رنگ پوستی خوب به نظر می رسد، اما سایه های مختلف آن با رنگ پوست های مختلف بهتر مطابقت دارند. اگر پوست رنگ پریده ای دارید، رنگ اسطوخودوسی را انتخاب کنید. برای پوست‌های سفید و متمایل به سبزه به پیگیری رنگ‌های پاستلی با رنگ‌های خاکستری با پولیش های بنفش تیره با ته رنگ شاتوتی (در صورتی که پوست تیره تری دارید) عالی عمل می کند. برای پوست های تیره، هم رنگ های پاستلی و هم سایه های روشن تر بنفش عالی به نظر می رسند.

برای مجالس قانونی رنگ های خنثی را انتخاب کنید

رنگ‌های خنثی معمولاً در همه جا کاربرد دارند، بنابراین اگر برای موقعیت کار یا مصاحبه شغلی از پولیش استفاده می‌کنید، گزینه‌ای مطمئن هستند. برای انتخاب بهترین رنگ لاک برای داشتن یک آشکار روزمره برای جایگاه‌های شغلی و شغل‌ای، می‌توانید رنگ های لاک خاکستری، سفید، بژ و هلویی روشن را انتخاب کنید.

به عنوان مانند، در یک مصاحبه و یا جلسه کاری و شغلی از لاک بژ استفاده کنید.

لاک مناسب مهمانی، جشن ها و مناسبت ها

با رنگ هایی با زمینه مناسبتی همراه شوید. شما می توانید رنگ های مرتبط با یک تعطیلات، جشن و یا مناسبت های خاص را برای داشتن  ظاهری شاد استفاده نمائید. به عنوان مانند، برای شب یلدا از لاک قرمز و پر زرق و برق یا برای هالووین لاک نارنجی روشن بپوشید.

بیشتر بخوانید:  آرایش موی بلند زنانه و مجلسی

اگر به جشنی برای بزرگداشت یک تعطیلات خاص می روید، از رنگ های با زمینه همان تعطیلات استفاده کنید زیرا این رنگ های مناسبتی می توانند انتخاب خیلی خوبی باشند.

انتخاب رنگ لاک بر اساس فصل های مختلف

برخی از رنگ ها بسته به فصل سال مناسب تر هستند. تحول رنگ انتخابی خود با هر فصل جدید می تواند جذاب، زیبا و سرگرم کننده باشد.

  • برای ماه های پاییز، رنگ هایی مشابه خاکستری، آبی تیره و بنفش، نقره ای، سایه های گیلاسی و نارنجی سوخته را انتخاب کنید.
  • برای ماه های بهار، رنگ های سبز، سفید، صورتی روشن، زرد، قرمز و آبی روشن را امتحان کنید.
  • برای زمستان، بنفش تیره، صورتی روشن، خاکستری و نقره ای را امتحان کنید.
  • برای تابستان، رنگ ها و سایه هایی مشابه صورتی روشن، سبز، قرمز روشن، مرجانی و سایه های برهنه روشن را امتحان کنید.

لاک های رنگ قرمز

اگر به دنبال انتخاب بهترین رنگ لاک برای جسورانه تر به نظر آمدن هستید می توانید از لاک هایی با رنگ قرمز روشن استفاده نمائید. رنگ لاک قرمز به طور سنتی به عنوان رنگ اطمینان به نفس در نظر گرفته می شود. اگر می خواهید ظاهری کاملاً جسور داشته باشید، یک لاک قرمز روشن را انتخاب کنید. این می تواند برای رویدادی که در آن اطمینان به نفس بیشتری می خواهید، مشابه اولین قرار ملاقات، عالی باشد.

به عنوان مانند، چیزی مشابه آب نبات سیب قرمز، قرمز واقعی یا رنگ قرمز نارنجی را امتحان کنید.

توجه داشته باشید که اگر به دنبال بهترین روش برای خرید انواع لاک اصل از بهترین برند ها هستید کافیست جمله “لاک ناخن نیروان” را در گوگل جستجو کنید و. یا داخل سایت nir-one.com شوید.

مطلب پیشنهادی

نحوه آرایش پوست سفید

[ad_1] آرایش پوست سفید نکات مهم برای آرایش پوست سفید بیشتر خانم ها پوست سفید …