جوان سازی و زیبایی دست ها با تزریق چربی در کلینیک الهام

با بالا رفتن سن، پوست دست ها همانند پایان نقاط دیگر بدن، گرفتار لاغری و چین و چروک می گردد. همین موضوع سبب می شود که پشت دست و تاندون‌ها بیشتر نمایان شده تا انجا که شخص از آشکار نامطلوب دست خود اندوهگین خاطر باشد. شایان ذکر میباشد که پیری و شلی پوست دست‌ها تنها محدود به افراد مسن نمی‌شود. گاهی اوقات بعضی از جوانان هم به سبب سبک اشتباه زندگی یا وراثت، دستانی نازیبا و پیر خواهند داشت.

تزریق چربی به دست به عنوان بهترین و ماندگارترین روش جوانسازی دست می‌تواند انتخاب مناسبی برای این افراد محسوب شود. در این مقاله به تزریق چربی برای جوانسازی دست ها خواهیم پرداخت. در صورت میل‌کردن تا انتها با ما باشید.

جوانسازی پوست دست چیست؟

احتمالا شما هم بارها شنیده باشید که می‌گویند با نگاه کردن به آشکار دست‌ها می‌توان سن افراد را تا حد زیادی تشخیص داد. بنابراین دست‌هایی پر از لک، خال و چین و چروک ممکن میباشد سن شما را حتی پیر تر از سن واقعی‌تان نشان دهد. جوانسازی پوست دست، پروسه ای از درمان‌های موثر زیبایی میباشد که به رفع علائم ناخرسند پیری پوست دست ولاغری ان ها و حتی پیشگیری از زود هنگام آن کمک شایانی ‌می کند.

روش‌های جوانسازی پوست دست

با انواع روش‌های جوانسازی پوست دست خاصیت طراوت و کشسانی پوست مجددا باز می‌گردد و زیبایی و لطافت دست‌های شخص مضاعف می‌شود. همچنین با دست به دامان شدن به روش‌های مختلف زیبایی می‌توان پوست دست را مجبور به ساخت کلاژن و پروتئین‌های مفید و مورد نیاز دیگر کرد تا از بروز هر نتوع لک، خال و شل شدن پوست عملا پیشگیری شود. در ادامه مطلب انواع و اقسام روش‌های جوانسازی پوست دست ها را تیتروار شرح خواهیم کرد:

بیشتر بخوانید:  مراقبت های لازم بعد از پاکسازی پوست

اما در اینجا به برآورد جوان سازی دست ها با تزریق می پردازیم:

جوانسازی دست ها با تزریق چربی

به غرض تزریق چربی به پشت دست، در وهله اول نیاز به تهیه سلول‌های چربی و استخراج آنها از نواحی دیگر بدن میباشد که حاوی بافت چربی خوبی می باشد. معمولا این سلول‌های چربی از توده چربی بافت شکم، باسن، اقبال بیرونی ران و پهلوها تخلیه می‌شوند. بد نیست بدانید که نحوه استخراج چربی در توفیق و ماندگاری ان بینهایت موثر میباشد.

در صورتی که سلول های چربی اسیب دیده به دست های شخص تزریق شود، تزریق سلول‌های صدمه دیده، تنها چند هفته مقاومت خواهد داشت و بعد از آن ممکن میباشد جذب بدن ‌شود، اما چنانچه سلول‌های چربی سالم، برداشته و تزریق شوند حتی ممکن میباشد تا سال‌ها شاهد نتایج خشنودی بخش ان بدون ذره ای خلل باشید. از اینرو شیوه، تجربه و تر و فرز بودن پزشک در فرایند تزریق چربی از اهمیت زیادی بهره‌مند میباشد.

به دنبال استخراج توده چربی، سلول‌ها را در دستگاه سانتریفیوژ قرار می دهند تا از سایر مواد موجود در ان جدا‌کردن شده و آماده تزریق به دست ها گردند. دوران مورد نیاز برای تخلیه و تصفیه بافت چربی تقریبا کمتر از یک ساعت طول می کشد.

مراحل تزریق چربی به دست ها

به غرض تزریق چربی به دست ها، نخست دست های بیمار را به تمرکزفکر عفونت‌زدایی و بی‌احساس می‌ کنند. سپس چربی آماده سازی شده توسط پزشک مربوطه با سرنگ‌ مخصوص به بافت‌ پشت دست بیمار تزریق خواهد شد. تزریق مادامی ازسرگیری می شود که حجم معقول و مورد نظر در پشت دست شخص ایجاد شده و حتی المقدور پوست این ناحیه، یک دست و عاری از چین و تواضع گردد.

بیشتر بخوانید:  راه حل های سریع برای رفع شوره ریش آقایان

مزایای تزریق چربی به دست ها

1- تزریق چربی به دست ها، یک روش زیبایی غیر عمل و بی‌خطر محسوب می شود.

2- در این روش به دلیل برداشت بافت چربی از بخش های بدن خود شخص،‌ تا کنون امکان ایجاد آلرژی و پس زدن سلول‌ها هرگز گزارش نشده میباشد.

3- ماندگاری این تلاش زیبایی نسبت به تزریق ژل بیشتر خواهد بود.

4- می‌توان بافت چربی استخراج شده را در دمای فریزر نگهداری کرد و برای دفعات بعدی تزریق بیمار، ان را مورد استفاده قرار داد.

بایدها و نبایدهای تزریق چربی به دست ها

– افرادی که گرفتار به بیماری‌های پوستی، عفونی و التهابی در دست های خود هستند متاسفانه هیچ وقت نمی توانند تزریق چربی به دست ها را تجربه کنند.

– تزریق چربی به دست ها لازم میباشد که قطعا و به تاکید توسط متخصص پوست یا جراح پلاستیک صورت گیرد چرا که در غیر این صورت می‌تواند عواقب جبران ناپذیری در پی داشته باشد.

– بعد از تزریق چربی به دست ها، بیمار تا مدتی نباید از نمک استفاده کند زیرا سبب افزایش تورم در دست ها خواهد شد.

بیشتر بخوانید:  کرلی مو چیست و چگونه انجام می شود؟

– پیش از تزریق چربی به دست ها از مصرف داروهایی که سبب خونریزی هنگام عمل می‌شوند، نظیر آسپرین، وارفارین و ویتامین E سوا خودداری شود. همچنین در مورد ایستاده نمون مصرف این گروه از داروها باید نظر پزشک مربوطه را جویا شد.

– بیمار می بایست پیشتر پزشک متخصص پوست را، از داروهایی که تابحال مصرف کرده میباشد، باخبر سازد.

– بیمار باید در مورد هرگونه آلرژی نسبت به مواد بی‌احساس کننده، پزشک متخصص پوست خود را در جریان قرار دهد.

چرا برای جوانسازی پوست دست به کلینیک الهام مراجعه کنیم؟

تزریق چربی به دست ها یک تلاش درمانی بی اندازه موثر بوده و کمک زیادی به بالا رفتن سطح اطمینان به نفس در افراد می کند اما به این نکته بینهایت مهم توجه داشته باشید که تزریق چربی به دست ها تنها باید توسط پزشک متخصص و یا جراح پلاستیک انجام شود بنابراین از انجام این تلاش زیبایی زیر نظر افراد غیر متخصص سوا اجتناب کنید. چرا که ممکن میباشد مالیات جبران ناپذیری برایتان رقم بخورد.

کلینیک الهام مفتخر میباشد که با داشتن چندین سال زمینه گرانبها تزریق چربی به دست ها و سایر نقاط بدن دگمه برگشت به جوانی را پیشکش اطمینان و انتخاب باکفایت شما کند.

سخن پایانی

به این نکته توجه داشته باشید که اگر می خواهید شاهد بهترین عاقبت ممکن را پس از تزریق چربی به دست های خود باشید، از دست زدن به ناحیه تزریق دست‌کم تا 5 روز پس از تزریق خودداری نمایید زیرا ممکن میباشد سبب جابجایی بافت چربی تزریق، شده و بر روی عاقبت نهایی تاثیرات منفی بگذارد.

مطلب پیشنهادی

نحوه آرایش پوست سفید

[ad_1] آرایش پوست سفید نکات مهم برای آرایش پوست سفید بیشتر خانم ها پوست سفید …