کلاس طراحی لباس طراحان مد

موسسه طراحان مد، یکی از مراکزی است که از سال 1393 اقذام به برگزاری دوره های مختلف در حوزه طراحی لباس می‌کند. این موسسه، در برگزاری دوره های خود دارای رویکردی متفاوت و سرفصل های به روز و کاربردی است. این سر فصل ها با دقت و نظارت تیم همفکری موسسه تعیین می‌شود. تحصیلات مرتبط مدیریت موسسه دکتر الناز حدیدی با رشته طراحی لباس، از مزیت‌های این آموزشگاه محسوب می‌شود. اگر شما هم به دنبال موسسه ای موفق برای آموزش دیدن در حوزه طراحی لباس هستید، سری به سایت و محیط آموزشی موسسه طراحان مد بزنید.

طراحی لباس

مد و فشن به عنوان یک هنر- صنعت، بخش مهمی از جریان اقتصادی و فرهنگی هر کشوری را دربرمی‌گیرد. این رشته، دارای شاخه‌های متفاوت و بازار کار مناسبی است که علاقمندان زیادی را برای تحصیل به خود می‌کشاند. رشته طراحی لباس، همچنین دارای ظرافت‌های زیبایی‌شناسانه‌ای است که علاقمندان به هنر را نیز اغنا می‌کند. ترکیب هنر، خلاقیت و برندینگ در این رشته می‌تواند، منجر به ایجاد کسب و کاری موفق در این زمینه شود. این امر، نیازمند انتخاب مسیر صحیح و آزموده برای فراگیری رشته طراحی لباس است. موسسه طراحان مد با برگزاری 874 دوره موفق و تربیت بیش از 7000 هنرجو، کارنامه‌ای درخشان در آموزش این رشته دارد.

بیشتر بخوانید:  زیباترین شهرداری‌های آلمان

حمایت‌های آموزشی موسسه طراحان مد

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های موسسه طراحان مد، حمایت از هنرجویان در مسیر رسیدن به اهدافشان محسوب می‌شود. مدیریت مجموعه، مشاورین آموزشی و اساتید آن همگی در جهت این موضوع، تلاش می‌کنند. مشاوره های تخصصی و رایگان مدیریت مجموعه با هنرجویان برای ورود به بازار کار و پیگیری‌های آموزشی مشاوران آن، بخشی از این حمایت‌ها محسوب می‌شود. یکی دیگر از مهم‌ترین فعالیت های حمایتی موسسه، معرفی هنرجویان برتر به واحدهای تولیدی، صنعتی و مزون‌ها است. دپارتمان های آموزشی مختلف و برنامه‌ریزی دوره های جامع برای تامین نیازهای آموزشی هنرجویان از ویژگی‌های اصلی این موسسه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:  دختری که کامل یخ زده بود به طرز شگفت انگیزی زنده شد!

دوره های آموزشی موسسه طراحان مد

اگر به دنبال دوره های آموزشی جامعی هستید که تمام نیازهای شما را در حوزه مد و لباس تامین کند، ما موسسه طراحان مد را به شما پیشنهاد می‌دهیم. دوره جامع رهبری در طراحی لباس این موسسه صفر تا صد موضوعات مرتبط با این رشته را دربرمی‌گیرد. این موضوعات از طراحی فیگور، تا طراحی لباس های ابتدایی، رنگ شناسی، کالکشن سازی و پورتفولیو تا الگو سازی و دوخت را در بر می‌گیرد. رشته های مرتبط با مدیریت برند همچون بوم کسب و کار، بازاریابی و فروش و تکنولوژی مد نیز برخی دیگر از بخش های این دوره جامع محسوب می‌شوند. این موسسه سعی کرده است که تمام آنچه مورد نیاز شما برای یک طراح لباس شدن است در دوره جامع خود جای دهد.

بیشتر بخوانید:  عجیب ترین عادت های استقبال از نوزاد در جهان

اهداف موسسه

این نوشتار، توضیح کوتاهی درباره موسسه طراحان مد و سوابق و رشته های آموزشی آن محسوب می‌شد. ورکشاپ‌های آموزشی، تورهای آموزشی و تفریحی و مشاوره های تخصصی بخش دیگری از فعالیت های این موسسه است. طراحان مد، مهم‌ترین شعار خود را مدیریت هدفمند و همراهی هنرجویان تا رسیدن به اهداف‌شان می‌داند. هنرجویان در تمام بخش های تحصیل خود و پس از فارغ‌التحصیلی می‌توانند از مشاوره‌های تخصصی موسسه و مدیریت آن بهره‌مند شوند. بهره‌گیری از اساتید برتر و دقت در تدوین سرفصل های آموزشی نیز بخش دیگری از اهداف این موسسه محسوب می‌شود

مطلب پیشنهادی

برای کاهش چربی خون چه بخوریم؟ (بایدها و نبایدها برای تغذیه افراد دارای چربی خون)

چربی خون بالا یکی از مهم‌ترین عوامل مضر بر ای سلامتی ما است. با افزایش …