بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات متولد 13 آذر 1363 بازیگر سینما و تلویزیون ایران، دارای دو خواهر و یک برادر است. لیلا بلوکات فعالیت خود را در تئاتر کودک و نوجوان از سال ۱۳۷۷ در فرهنگ سرا آغاز کرد. لیلا بلوکات در سال ۱۳۷۸ با حضور در سریال «روزهای زندگی» به کارگردانی سیروس مقدم به طور قانونی وارد حرفه بازیگری شد. لیلا بلوکات پس از حضور پروز در سریال یوسف پیامبر و ایفای نقش همسر آخناتون بیشتر به شهرت رسید.

1 198

لیلا پلوکات درباره نحوه ورودش به عرصه بازیگری گفت: اولویت من در آموزش حضور در آکادمی صدا و سیما بود که متاسفانه پر شده بود. در نهایت به من پیشنهاد شد که در آکادمی کار و دانمارک ادامه تحصیل دهم. در این آموزشگاه فقط شاخه قالی بافی جای خالی داشت و برای ورود به شاخه هنر باید ثبت نام می کردم. بالاخره به دانشگاه رفتم و نزد میکائیل شهرشتانی، امین تارخ و استاد ساریجیان دوره بازیگری را گذراندم. در سال ۱۳۷۷ در فرهنگسراها حضور داشتم و برای اولین بار در سریال سیروس مقدم و مجید اوجی جلوی دوربین رفتم.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی سحر زکریا

2 174

لیلا پلوکات در مصاحبه ای گفت: من خانواده ام را دوست دارم و خانواده ام را خیلی دوست دارمرابطه من با اعضای خانواده ام بسیار صمیمی و صمیمی است. یکی از خواهرانم نوشا نام دارد متاهل و متخصص الکترونیک و برق است و خواهرزاده عزیزم رادمان دختر نوشا است. خواهر کوچکترم میترا نام دارد که در رشته مدیریت جهانگردی و جهانگردی در ایران تحصیل می کند و یک برادر دارم که در واحد نقشه برداری صنعتی تحصیل می کند.

بیشتر بخوانید:  زندگینامه جاستین بیبر

3 169

در خانواده ام تنها هنرمندم. با اینکه خواهرم میترا در سن 6 تا 7 سالگی نقش دخترم افشانا بایجان را در سریال آقای سیروس مقدم بازی می کرد، اما اصلا علاقه ای به ادامه این کار نداشت. لیلا پلوکات، بنیانگذار موسسه خیریه مهر لیلا می گوید: «از کودکی همیشه علاقه داشتم به دیگران کمک کنم. داشتن چنین خیراتی و الحمدلله پس از کسب مهارت های بازیگری و با تلاش و کمک خانواده و دوستانم این آرزو برآورده شد. با هشت کودک معلول شروع شد. من اکنون نزدیک به هزار فرزند دارم که می توانند رویاهای خود را محقق کنند.

بیشتر بخوانید:  این دختر ژاپنی الهه مد در اینستاگرام شده است

4 37

لیلا بلوکات علاقه زیادی به ورزش دارد. گفت: از بچگی عاشق والیبال هستم.قسمت بانوان باشگاه هنرمندان چند سالی است که فعالیت می کند و من ابتدا با این تیم کار و بازی کردمدر ابتدا از تیم والیبال هنرمندان شروع کردم اما در سه چهار تیم دیگر هم بازی می کنم. لیلا پلوکات به غیر از والیبال در اسب سواری هم شرکت می کند.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …