برگزاری جشن تولد رویایی با تم های تولد دخترانه

همانطور که میدانید روز تولد هر شخص یکی از مهم ترین روزهای او در زندگی به شمار میرود.برای برگزاری مراسم جشن تولد نیاز است که یک سری نکات را رعایت کرده تا جشنی به یادماندنی و پر شور داشته باشید.برای برگزاری جشنی بی عیب و نقص نیاز است که در ابتدا لیستی از لوازم مورد نیاز خود تهیه کنید.برای تزئین میز تولد خود میتوانید از لوازم های تولد با تم مشخص استفاده کنید.طرح های بسیار متنوعی برای تم های تولد دخترانه وجود دارد که میتواند تزئین میز شما را زیبا تر کند.

تم های تولد دخترانه میتواند در رنگ های شاد مانند صورتی ،قرمز،یاسی و .. باشد همچنین میتوانید برای تم تولد از شخصیت های کارتونی استفاده کنید.امروزه شخصیت های کارتونی بسیار مورد علاقه فرزندان کوچک شما میباشد.در ادامه به معرفی چند تم تولد دخترانه میپردازیم.

تم تولد چیست؟

تم تولد چند سالی است که بسیار مورد توجه برگزار کنندگان جشن ها و مهمانی ها قرار گرفته است. تم تولد در حقیقت به معنای برقراری هارمونی و هماهنگی میان لوازم تزیینی و لوازم پذیرایی تولد است. هارمونی طرح و رنگ میان وسایلی از قبیل کیک تولد، بشقاب، چنگال، لیوان، کارت های دعوت، بادکنک ها، ریسه های تزیینی و لباس و کلاه تولد تم تولد را تشکیل می دهند و این هارمونی ها به شکوه و جلوه بیشتر جشن شما اضافه می کنند. منظور از تم تولد بیشتر انتخاب شخصیت های کارتنی و قهرمانی و مورد توجه افراد است.

بیشتر بخوانید:  راهنمای خرید کوادکوپتر حرفه ای

انواع تم تولد

تم های تولد از انواع مختلفی اعم از تم تولد دخترانه،تم تولد پسرانه،تم تولد بزرگسال و.. وجود دارد.در تم تولد پسرانه معمولا از رنگ های خنثی استفاده میشود و در تم تولد دخترانه معمولا از رنگ های شاد و روشن استفاده میشود.در این میان برای برگزاری جشن های کودکان و خردسالان میتوانید تم هایی با شخصیت های کارتونی انتخاب کنید.شخصیت های کارتونی مانند بنتن،مردعنکبوتی،ماشین ها و … برای پسر بچه ها و شخصیت هایی مانند فروزن،سیندرلا،باربی ها و …در تم های تولد خود استفاده میکنند.در ادامه به بررسی انواع تم تولد دخترانه میپردازیم.

تم تولد فروزن

فروزن یکی از شخصیت های بسیار محبوب کودکان میباشد.به احتمال خیلی زیاد انیمیشن فروزن را دیده باشید.شما میتوانید تم لوازم تولد فرزند خود را فروزن انتخاب کنید.همچنین میتوانید برای دیوار پشت میز تولد فرزند خود از پوستر های السا و آنا استفاده کنید.ایده ی زیبا تری که میتوانید اجرا کنید خرید لباس های السا و آنا میباشد.با این کار باعث میشوید شبی به یاد ماندنی را برای فرزند خود رقم بزنید.

بیشتر بخوانید:  برای کاهش چربی خون چه بخوریم؟ (بایدها و نبایدها برای تغذیه افراد دارای چربی خون)

تم تولد اسب تک شاخ

یکی دیگر از شخصیت های کارتونی مورد علاقه ی بچه ها اسب تک شاخ میباشد.تم تولد اسب تک شاخ بخاطر ترکیب رنگی جذاب آن که سفید صورتی است بسیار انتخاب خوبی برای جشن تولد دختر بچه های خردسال میباشد.شما میتوانید برای اجرای این تم لباس های رنگ صورتی و لوازم هایی مانند بشقاب و لیوان و ریسه های تک شاخ را انتخاب کنید.

 

تم تولد پرنسس

برای هر دختری شخصیت پرنسس در همان خردسالی محبوب بوده و در رویاهایشان این شخصیت ها تجسم میکردند و همینطور از کارتون های بسیار محبوب کودکان است. در مهمانی با تم پرنسس خود به همه پرنسس‌های کوچک عصای جادویی بدهید، فرش قرمز را پهن کنید و کیک، کاپ کیک و کوکی‌هایی با تم پرنسس اضافه کنید.با این راه های ساده میتوانید تولد خود را خاص برگزار کنید.

 

تم تولد باربی

تم باربی یک تم کلاسیک است که هیچوقت از مد نمی افتد و همیشه تازگی و زیبایی خود را بخاطر رنگ های شاد آن دارد.امکانات بسیار زیادی برای اجرای تم باربی برای جشن تولد خود دارید میتوانید میز تولد را از باربی های زیبا پر کرده و تمامی وسایل را با این تم بچینید. تم تولد دخترانه باربی یکی از تم های زیبا و جذاب است که طرفداران بسیاری دارد.این تم دارای اقلام زیادی است که تصویر زیبای باربی بر روی همه ی آن ها چاپ شده است. 

بیشتر بخوانید:  یک گاو در آمریکا ۳ قلو زایید!

تم تولد سیندرلا

یکی دیگر از تم های کلاسیک مورد علاقه دختر خانوم ها تم سیندرلا میباشد.شما میتوانید پس زمینه میز خود را از بنر های این شخصیت پر کنید و یک فضای زیبا بسازید و محیط تولد را تبدیل به یک قلعه کنید.علاوه بر تم لوازم تولد میتوانید تم لباس های مهمان های خود را هم سیندرلا تعیین کنید.

خرید متنوع ترین تم های تولد از فروشگاه قناد برتر

حال که با انواع تم های تولد دخترانه آشنا شدید وقت آن رسیده است که برای تهیه آن ها به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.در هنگام خرید تم تولد توجه به کیفیت آن از مهم ترین نکات به شمار میرود.فروشگاه قناد برتر ارائه دهنده با کیفیت ترین لوازم تولد و متنوع ترین تم های تولد در قیمتی مناسب میباشد.با مراجعه به سایت قناد برتر میتوانید محصولات خود را به صورت تک و عمده سفارش دهید.همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09193503254 تماس حاصل فرمایید.

مطلب پیشنهادی

برای کاهش چربی خون چه بخوریم؟ (بایدها و نبایدها برای تغذیه افراد دارای چربی خون)

چربی خون بالا یکی از مهم‌ترین عوامل مضر بر ای سلامتی ما است. با افزایش …