بیوگرافی رویا حسینی بازیگر ایرانی

 بیوگرافی رویا حسینی + تصاویر

رویا حسینی بازیگر جوان ایرانی است که با بازی در سریال کلبی در مه برای همه شناخته شد. نقش او در این سریال در تقابل با نقش دیمون با بازی حسام محمودی بود. رویا حسینی بازیگر جوان ایرانی تحصیلات خود را در رشته تئاتر به پایان رساند

خلاصه ای از بیوگرافی رویا حسینی

نام: رویا

نام مستعار: حسینی

تاریخ تولد: مرداد 1371

محل تولد: تهران

حرفه: بازیگر و عکاس

وضعیت تاهل مجرد

بیوگرافی رویا حسینی

رویا حسین زاده در مرداد 1371 در شهر بزرگ تهران به دنیا آمد. تحصیلات خود را در رشته تئاتر به پایان رساند. در دوران دانشجویی با مشکلاتی روبه رو شد اما در نهایت پیروز شد و وارد حرفه مورد علاقه اش که بازیگری است وارد شد و خود را به عنوان یک بازیگر موفق به دیگران معرفی کرد.رویا یکی از هنرمندان سینمای نامحدود است و چهره ای بی نقص دارد. . آل جهت گیری دارد.

roya hosseini 08

وارد دنیای بازیگری شوید

رویا حسینی در سریال کلبایی در مه نقش می جان را بازی کرد

زمانی که رویا وارد دانشگاه شد و بازیگری را انتخاب کرد، تلاش زیادی کرد تا وارد حرفه مورد علاقه اش شودبه گفته وی، پس از تحصیل، سینما و به خصوص بازیگری سرلوحه زندگی او بوده است. اما وقتی وارد این فضا شد، چه تئاتر و چه سینما، کمی دور شد. چون با عشق وارد این جریان می شد و ابتدا در جاهای مختلف برای امتحان می رفت و شاید فکر درستی نمی کرد و تایید نمی شد و این در حق او بی انصافی بود.

بسیاری از نسل های جوان این حس را درک می کنند که وقتی در جایی تست می دهند و می گویند با شما تماس می گیریم، این یک شوخی است. قرار گرفتن در چنین شرایطی کمی سخت بود.

او می گوید وقتی آدم از فضای دانشگاه بیرون می آید، معتقد است که می تواند دنیا را به دست آورد، اما من دوری کردم و تصمیم گرفتم از دور نگاه کنم و عاقلانه جلو بروم و در این موضوع هم برنده شدم.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی باران کوثری

پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه به کارهای دیگری پرداخت، اما همچنان به بازیگری به عنوان حرفه مورد علاقه خود و کسب شهرت در آن سن فکر می کرد، زیرا احساس خوبی نسبت به آن داشت. با انتشار Orange Days، به حس یکپارچهسازی با سیستمعامل نزدیکتر شده و این بار شن و ماسه بیشتری دارد.

roya hosseini 03

علایق رویا حسینی

رویا حسینی و برادرش از حامیان حقوق حیوانات هستند

رویا علاوه بر فعالیت در عرصه سینما، علاقه زیادی به عکاسی دارداو به حیوانات نیز علاقه مند است. ارسال یک سری عکس های مختلف از حیوانات. برادرش هم حامی حیوانات است.

رویا علاوه بر بازیگری در سینما، در تئاتر نیز فعالیت دارد و در چندین نمایش نیز به ایفای نقش پرداخته است.

او به موسیقی علاقه دارد و به گفته خودش فردی کمال گرا است. او همیشه برای رسیدن به بهترین ها و ارائه بهترین ها به خودش فشار می آورد. او معتقد است بازیگر سریال یا فیلم مهم نیست، مهم این است که بازیگر تمام تلاشش را می کند، دوست دارد با هنرمندان و کارگردانان بزرگ کار کند و دوباره با آنها کار کند. اصغر فرهادی را امتحان کنید.

1 roya hosseini

کلبه در سری مه

رویا حسینی را بیشتر با بازی در سریال «کلبایی در مه» می شناسیم.

«کلبایی در مه» سریالی تاریخی و عاشقانه است که مجاهدت ها و رشادت های مردم گیلان را روایت می کند. رویا در این سریال نقش مای جان را بازی می کند.در این سریال برزو خان ​​عاشق می شود اما به دیمون علاقه مند است

این سریال در سال 1378 به سرپرستی حسن لافیان و تهیه کنندگی سعید پروینی تولید شد.

بیشتر بخوانید:  مجید واشقانی + تصاویر مجید واشقانی

مای جان یک دختر روستایی سخت کوش و شجاع است.

این سریال ماجراهای اوایل انقلاب را روایت می کند. این سریال به گفته یکی از هنرمندانش یک سریال خاص است و دلیل این امر نیاز به طراحی لباس و صحنه با توجه به دوران اتفاق است. این سریال بر خلاف بسیاری از سریال های ساخته شده امروزی است و اکشن در یک آپارتمان می گذرد.

رویا درباره حضورش در این سریال می گوید: دلیل انتخاب او برای ایفای نقش مای جان این است که این شخصیت با وجود تمام شدن ویژگی های یک دختر روستایی در شرایط سخت تصمیمات منطقی می گیرد. او به عنوان نماینده قشری از جامعه در زمانی زندگی می کند که وقایع تاریخی زندگی خصوصی او را تحت تاثیر قرار می دهد. می جان فرد مناسبی برای صحبت به زبان و چالش های آن کلاس بود.

roya hosseini 02

تجربه سینما و همکاری با اصغر فرهادی

قبل از تجربه بازیگری در سریال کلبی در مه مهمترین تجربه او بازی در دو فیلم روزهای نارنجی و من نمی سازم بود.

اما مهمترین تجربه برای این بازیگر بازی در فیلم «جدایی نادر روی سیمین» به کارگردانی اصغر فرهادی بود.

او می گوید قبل از حضور در این فیلم در یک فیلم کوتاه با اصغر فرهادی فیلمنامه نویس بازی کرده بود و بعدها برای حضور در فیلم «جدایی نادری» سیمین با او تماس گرفت. وقتی رویا دوباره با آقای فرهادی ملاقات می کند، از او استقبال می کند و مانند یک حرفه ای با او رفتار می کند.

او از رفتار خوب این کارگردان حرفه ای و رفتار مناسب با بازیگری کمتر باتجربه می گوید و عنوان می کند که همچنان علاقه مند به کار و بازی در آثارش است.

روزهای نارنجی

رویا حسینی در روزهای نارنجی تجربه همکاری با هدی تهرانی را داشت، روزهای نارنجی محصول سال 1375 به کارگردانی و نویسندگی آرش لوطی و جمیله دارالشافعی و تهیه کنندگی علیرضا قاسم خان است. این فیلم در ابتدا «واسطه» نام داشت اما بعدها به نام روزهای نارنجی تبدیل شد.

این فیلم نامزد بهترین فیلم بین‌المللی در جشنواره‌های زوریخ و سائوپائولو شد و در سال 1997 برنده سه جایزه بهترین فیلم، یک جایزه جهانی کلیسا و یک جایزه ویبراسچی از جشنواره فیلم مانهایم آلمان شد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی علی صادقی

گیده تهرانی نیز در این فیلم با هیئت داوران جشنواره به سرنوشت خاصی دست یافت

در این فیلم بازیگران مشابهی چون هادی تهرانی، علی مصفا، مهران احمدی، علیرضا استادی، زلا شاهی، رویا حسینی، صدف عسگری، لیلا فرهادپور، اکرم علمدار، امین گلستانه و سیامک ادیب به ایفای نقش پرداختند.

به گفته رویا حسینی این فیلم کار بسیار جذابی بود و یک سری شخصیت های معمولی اما کاریزماتیک داشت. او از آقای لوتی تشکر می کند که این نقش را به او داده است.

صفحه اینستاگرام رویا حسینی

رویا حسینی در فیلم منزل امان نیز نقش آفرینی بسیار خوبی داشت

صفحه حقوقی اینستاگرام رویا حسینی به نشانی royahosseini.k در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعال است. رویا عکس های خصوصی و خانوادگی و همچنین تصاویر زیبایی از طبیعت و کارهای عکاسی خود را در صفحه خود به اشتراک گذاشته است.

فیلم شناسی رویا حسینی

رویا حسینی اگرچه در فیلم ها و سریال های زیادی بازی نکرده و آثار کمی در حوزه هنری خود دارد، اما آثاری که او در آنها بازی کرده است همگی فیلم هایی فوق العاده، جنجالی، مهم و مرزی هستند.او با افرادی چون اصغر فرهادی و کارگردانان مشهور ایرانی کار کرده و سابقه کاری رضایت بخشی دارد.در اینجا لیستی از مشاغلی که او برای آنها کار می کرد آورده شده است:

منبع: روبکا و بیتوتهroya hosseini 300x300

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …