راه حل جادویی لاغر شدن کشف شد!!!

نقطه اشتراک افراد مبتلا به چاقی، استفاده از رژیم های غذایی متفاوت است.رژیم هایی که ممکن است همیشه در آن ها شکست بخورند و به نتیجه دلخواه خود نرسند ولی باز هم تلاش میکنند تا بتوانند با استفاده از رژیم غذایی مناسب و  مصرف خوراک لازم، بدن خودشان را لاغر کنند.

نکته مهمی که در این میان وجود دارد، عده زیادی از مردم تصور میکنند با حذف مواد غذایی که کالری زیادی دارند میتوانند به لاغری خود کمک کنند در صورتی که برخی از مواد غذایی درست است کالری زیادی دارند ولی وجود فیبر یا پروتئین های لازم بدن در آن ها باعث میشود تا بدن از خوردن هرگونه مواد غذایی سیر بماند و این یک قدم بزرگ برای رسیدن به رژیم غذایی درست محسوب میشود.در ادامه سلام عطار به 4 خوراک شگفت انگیز که تاثیر جادویی در لاغری میگذارد اشاره خواهد کرد.

چای لاغری دکتر سینا

مصرف یک دمنوش گیاهی که برای سلامتی بدن مناسب بوده و همچنین کمک زیادی به لاغری میکند میتواند بسیار مهم باشد.دمنوشی که میان مردم برای لاغر شدن رایج است، چای سبز میباشد.

چای لاغری دکتر سینا، یک دمنوش کاملا گیاهی بوده و از ترکیب چندین گیاه تهیه میشود.این دمنوش در پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی و با فرمولاسیون خاصی تهیه میشود و تنها فراورده گیاهی به حساب می آید که برای لاغر شدن، مجوز وزارت بهداشت را کسب نموده است.

ترکیبات چای لاغری دکتر سینا

چای دکتر سینا از برگ چای سبز، گیاه استویا، زنجبیل، پودر سرکه سیب، پوست لیمو و زیره تهیه شده است.

 

چای دکتر سینا چند کیلو لاغر میکند؟

میزان لاغر شدن با استفاده از چای دکتر سینا به میزان بافت چربی بدن هر فرد بستگی دارد ولی طبق تجربه  با استفاده از یک دوره کامل و به مدت 1 ماه، میتوانید 3 الی 5 کیلو وزن کم کنید که این میزان واقعا عالی است و مهم تر از همه این میزان کاهش وزن هیچ عوارضی برای بدن نخواهد داشت.

خواص چای دکتر سینا

مهم ترین تاثیری که چای سبز دکتر سینا روی بدن میگذارد،تنظیم متابولیسم چربی ها و  هیدرات کربن است و در مقابل هم میزان قند خون را در بدن متعادل میکند.با تعادل این دو شاخص، بدن دچار افزایش یا کمبود چربی نخواهد شد و این قدم بزرگی برای رهایی از چربی های بدن میباشد.

همچنین از چای لاغری دکتر سینا میتوان به عنوان داروی ضد پیری نام برد زیرا این محصول سرشار از آنتی اکسیدان است که عامل اصلی شادابی و سلامت پوست بوده و سلامتی را برای بدن به ارمغان می آورد.چای دکتر سینا برای افرادی که مشکلات قلبی دارند نیز مناسب است و از بروز خطرات قلبی پیشگیری میکند.

طریقه مصرف چای دکتر سینا

چای لاغری دکتر سینا دارای 100 عدد چای تی بگی است و شما باید هر تی بگ را داخل یک فنجان آبجوش بریزید و 3 دقیقه بعد چای را میل کنید.روزانه 3 مرتبه و نیم ساعت قبل از وعده های غذایی به مدت 1 ماه از این دمنوش استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) کافه حیوانات وحشی

سیرسیاه

محصول جدیدی که شگفتی بزرگی در لاغری داشته است، سیر سیاه نام دارد.به طور کلی سیرسیاه همان سیر معمولی است که طی بازه زمانی مشخصی (30 تا 90 روز) در دستگاه قرار میدهند.طی این فرایند سیر تخمیر میشود و حالت ژله ای مانند میشود؛همچنین طعمی همانند رب انار پیدا میکند.

مهمترین نکته ای که در مورد سیرسیاه وجود دارد، در سیر ماده ای به نام آلیسین وجود دارد که عامل اصلی ایجاد بوی بد در سیرسفید محسوب میشود.طی فرایند تخمیری که داخل دستگاه روی سیرسیاه انجام میشود، آلیسین به آنتی اکسیدان تبدیل شده و این امر باعث افزایش خاصیت سیرسیاه خواهد شد.آلیسین که بوی نامطبوع سیر را ایجاد میکند در سیرسیاه از بین رفته و تبدیل به آنتی اکسیدان میشود یعنی سیرسیاه فاقد هرگونه بوی نامطبوع است و همچنین طبق تحقیقات انجام شده خاصیت آن نسبت به سیر معمولی تا 10 برابر بیشتر است.

سیر سیاه خواص بسیار زیادی دارد که از مهمترین و محبوب ترین خاصیت آن، کمک به لاغر شدن و کاهش وزن میباشد.

طریقه مصرف سیرسیاه برای لاغری

سیرسیاه را قبل از وعده های غذایی یا همراه غذا مصرف میکنند ولی برای جذب خواص بیشتر و همچنین تاثیر بیشتر برای لاغر شدن بهتر است صبح ها به صورت ناشتا تا 3 حبه سیرسیاه میل کنید و روزانه در 3 وعده از ان استفاده کنید.

مدت زمان مصرف سیرسیاه برای لاغری

برای اینکه به نتیجه دلخواه در لاغر شدن و کاهش وزن برسید بهتر است حداقل به مدت یک ماه از سیرسیاه استفاده کنید.

تاثیر سیرسیاه در لاغری

سیر یکی از چاشنی های جدا ناپذیر از سفره های ما ایرانی ها میباشد.بوی نامطبوعی که سیر دارد مانع شده و بسیاری از مردم به این دلیل از سیر سفید به ندرت استفاده میکنند؛ پس بهتر است از سیرسیاه در کنار وعده های غذایی استفاده کنیم.

سیرسیاه فاقد کالری است و چربی های اضافی بدن در میسوزاند و بدن به فرم متعادلی میکشاند.با استفاده از سیرسیاه میتوانید چربی های شکم و پهلو را کاهش دهید و بدن خود را به سمت لاغر شدن هدایت کنید.همچنین سیرسیاه اشتها را کاهش میدهد و این باعث میشود تا خورد و خوراک شما نسبت به گذشته کمتر شود و همچنین کالری دریافتی بدن نیز کمتر شود.

چای ماسالا

ماسالا در هندوستان به معنی ادویه است و چای ماسلا یک چای اصیل هندی است که از جوشاندن چای سیاه با شیر و آبجوش و همراه با چندین ادویه که طبع گرمی دارند به دست می آید.چای ماسالا یک چای گرم است و به قدری پرطرفدار است که امروزه در سراسر جهان از آن استفاده میشود.چای ماسالا خواصی همچون تقویت سیستم ایمنی بدن، ضد سرماخوردگی، ضد سرطان و لاغر کننده دارد.

بیشتر بخوانید:  گنج هیتلر پیدا شد

چای ماسلا و لاغری

مهم ترین خاصیتی که چای ماسالا دارد، کمک به لاغر شدن و کاهش وزن است.به دلیل ترکیبات خاصی که چای ماسالا دارد، باعث شده تا چربی سوزی در بدن را به خوبی انجام دهد و حجم زیادی از چربی های اضافی بدن را از بین ببرد.

هر کدام از ادویه هایی که در چای ماسالا به کار رفته به تنهایی میتواند کار چربی سوزی و کمک به لاغر شدن را انجام دهند ولی همه این ادویه ها در تاثیر دوچندانی روی بدن شما خواهد گذاشت.

ترکیبات چای ماسالا

چای ماسالا ترکیب مشخصی ندارد و در شهر ها و کشورهای مختلف با توجه به نیازهای خود، ترکیبات دیگری نیز به چای ماسالا اضافه میکنند.اصلی ترین مواد تشکیل دهنده چای ماسالا عبارتند از:هل، میخک، فلفل سیاه، زنجبیل و دارچین.

به این ترکیب ممکن است ادویه های دیگری نیز اضافه شود که طبق سلیقه خود میتوانید از انها استفاده کنید.

چگونگی لاغری با چای ماسالا

چای ماسالا باعث هضم بهتر غذا شده و باعث بهبود سوخت وساز بدن میشود. در چای ماسالا 16% فیبر وجود دارد که درصد قابل توجهی است و این فیبر از پرخوری جلوگیری میکند؛ همچنین شامل ویتامین های آ و ب و منبعی برای پتاسیم به حساب می آید.

ماسالا یک چای گرم است و مصرف آن باعث افزایش حرارت در بدن شده که این حرارت باعث ایجاد عرق در بدن میشود.این عرق کردن باعث جذب چربی های بدن شده و به این صورت چربی ها از بدن خارج میشوند.

همچنین استفاده از چای ماسالا برای سلامت دستگاه گوارشی مفید بوده و از یبوست نیز جلوگیری میکند.

طریقه مصرف چای ماسالا برای لاغری

چای ماسالا یک چای آماده است.کافیست 1 قاشق غذاخوری از چای ماسالا را داخل 1 فنجان آبجوش بریزید و میل کنید.از این چای قبل از وعده های غذایی استفاده کنید.

دانه چیا

دانه چیا یک شبه غلات به حساب می آید.معمولا مردم دانه چیا را به دلیل دارا بودن مقدار زیادی فیبر میشناسند و از آن به عنوان منبع غنی فیبر یاد میکنند.علاوه بر فیبر، دانه چیا حاوی منیزیم، پروتئین، مس، کلسیم و امگا 3 میباشد و به همین دلیل است که کودکان هم میتوانند از خواص این دانه  گران بها بهره مند شوند.

لاغری در مدت زمان کوتاه با دانه چیا

همانطور که ذکر کردیم، دانه چیا سرشار از فیبر است.زمانی که دانه چیا با آب ترکیب میشود، حالت ژله ای مانند پیدا کرده و لعاب می اندازد؛ مصرف دانه چیای لعاب انداخته باعث میشود حجم زیادی از معده پر شود و سیری طولانی مدت به همراه خواهد آورد و این امر باعث میشود تا میل افراد به خوردن غذا کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید:  نحوه دکلره کردن مو

دانه چیا در لاغری بسیار موثر واقع میشود به طوری که از آن به عنوان سریع ترین دانه ی لاغر کننده یاد میشود.از دانه چیا برای لاغری شکم و پهلو ها نیز میتوان استفاده کرد.

طریقه مصرف دانه چیا

برای استفاده از دانه چیا کافیست روزانه قبل از نهار و قبل از شام مقدار 1 تا 2 قاشق از دانه چیا را داخل 1 فنجان آب بریزید و 3 الی 5 دقیقه بعد، زمانی لعاب انداخت میل کنید.

نکات تکمیلی

4 ماده غذایی ذکر شده هر کدام توانایی کاهش اشتها، چربی سوزی، بهبود سوخت و ساز بدن، تنظیم متابولیسم بدن و در نهایت کاهش وزن و لاغر شدن را دارند.برای اینکه به وزن دلخواه خود برسید، بستگی دارد تا چه مدت زمانی از این خوراک استفاده کنید.

همچنین مصرف این خوراک ها به تنهایی نمیتواند در مدت زمان کوتاه شما را به وزن ایده آل برساند نابراین رعایت چندین نکات لازم است که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

ورزش کردن

افزایش تحرک همراه با ورزش کردن در رسیدن به فرم مناسب بدنی بسیار موثر است.ورزش کردن در تایم خاص و به صورت اصولی در رسیدن به خواسته شما مهم است.بنابر این اگر در طول روز تایم خاصی را به ورزش کردن یا پیاده روی اختصاص دهید، خیلی زود تر به لاغر شدن نزدیک خواهید شد.

به عنوان مثال خوب است هر روز ساعت 7 صبح، روزتان را با کمی ورزش کردن و سپس یک دوش سبک آغاز کنید.

داشتن برنامه غذایی مناسب

علاوه بر رعایت موارد ذکر شده، شما باید باید ها و نباید های خورد و خوراک خود را داشته باشید.اگر تمامی موارد ذکر شده تا الان را رعایت کنید و ورزش هم داشته باشید سپس به خوردن فست فود و غذاهای چرب مشغول شوید عملا زحمات خودتان را به باد داده اید و فقط باعث اذیت خود شده اید.

اگر واقعا به دنبال لاغر شدن هستید، باید برنامه غذایی مناسبی تهیه کنید.از مهم ترین نکاتی که در برنامه غذایی باید داشته باشید، مصرف غذا با کالری کم (ولی نه حذف همیشگی آن ها) عدم مصرف غذاهای چرب، عدم مصرف فست فود ها و مصرف میوه و سبزیجات میباشد.

لازم است در کنار مصرف مواد 4 گانه، برنامه غذایی مناسبی تهیه کنید تا در مدت زمان کوتاهی وزن خورد کاهش دهده و لاغر شوید.

با اطمینان خرید کنید

فروشگاه بزرگ سلام عطار همواره پخش کننده انواع محصولات گیاهی و ادویه جات بوده و محصولات آن از کیفیت مطلوبی بر خوردار هستند.همچنین با ارائه خدمات متفاوت مانند ارسال رایگان، با خیال راحت میتوانید از سلام عطار خرید کنید.

مطلب پیشنهادی

برای کاهش چربی خون چه بخوریم؟ (بایدها و نبایدها برای تغذیه افراد دارای چربی خون)

چربی خون بالا یکی از مهم‌ترین عوامل مضر بر ای سلامتی ما است. با افزایش …