دانلود فیلم

فیلم ها ژانر های متفاوتی از جمله ژانر ترسناک، ماجرایی، درام، خانوادگی،اکشن و… دارند. از میان این ژانر های متنوع ژانر اکشن به دلیل استفاده از صحنه های جذاب و ویژه و موسیقی قوی بسیار مورد توجه مردم دنیا در هر سنی قرار گرفته است. فیلم های اکشن می‌تواند به راحتی شمارا مجذوب خود کند و ساعت ها شمارا پای فیلم بنشاند. سایت های مختلف از جمله سایت همراه مووی به دلیل محبوبیت این ژانر از فیلم ها، تعداد زیادی از این فیلم هارا قرار داده‌اند تا همگی دسترسی راحتی به آنها داشته باشند.

فیلم بلک آدام

بلک ادم (به انگلیسی: Black Adam) فیلم ابرقهرمانی، فانتزی و اکشن آمریکایی از سال 2022 بر پایهٔ شخصیتی به همین نام از دی‌سی کامیکس با بازی دوئین جانسون است.کارگردانیِ این فیلم بر عهدهٔ ژاومه کویت-سرا بوده و فیلم‌نامه توسط آدام استیکیل، روری هِینز و سهراب نوشیروانی به تحریر درآمده‌است و جانسون از تهیه‌کننده آن است.علاوه بر جانسون، آلدیس هاج، نوحا سنتینو، سارا شاهی، مروان کنزاری، کوئینتسا سوئیندل و پیرس برازنان در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. فیلم توسط نیو لاین سینما، دی‌سی فیلمز، سون باکس پروداکشنز و فلین پیکچرز تولید و توسط برادران وارنر پیکچرز منتشر شده‌است. بلک ادم در 3 اکتبر 2022 در مکزیکوسیتی به نمایش درآمد و در 21 اکتبر به‌وسیلهٔ برادران وارنر پیکچرز  در سینماهای ایالات متحده اکران شد. این فیلم نقدهای متفاوتی را از سوی منتقدان دریافت کرده‌است که از سکانس‌های اکشن و عملکرد بازیگران تمجید کردند، اما از فیلم‌نامه و لحن آن انتقاد کردند.

بیشتر بخوانید:  به کمک ارز رایج موجود در بازی پابجی به چه مواردی می توان رسید؟

تا تاریخ 27 نوامبر 2022، بلک ادم 9/166 میلیون دلار در ایالات متحده و کانادا، و 222 میلیون

دلار در مناطقِ دیگر جهان به دست آورده‌است، که در مجموع فروش جهانیِ 9/388 میلیون دلار را نشان می‌دهد. شما عزیزان میتوانید با دانلود فیلم دوبله فارسی بلک آدام ادامه داستان جذاب این فیلم را که در ادامه به آن اشاره میکنیم، دنبال کنید. در خلاصه این فیلم آمده است که در سال 2600 پیش از میلاد، آخ تون، پادشاه ظالمِ خندق، تاج ساباک را برای دستیابی به قدرت های فوق بشری ایجاد می‌کند. پسرِ بردهٔ جوانی، پس از تلاش برای راه‌اندازی یک شورش، توسط «شورای جادوگران» قدرت‌های شزم را دریافت می‌کند و به سلحشور بی‌باک خندق تبدیل می‌شود و پادشاه آخ تون را می‌کشد و به سلطنت او پایان می‌دهد….

بیشتر بخوانید:  برای کاهش چربی خون چه بخوریم؟ (بایدها و نبایدها برای تغذیه افراد دارای چربی خون)

فیلم سامری

سامری (انگلیسی: Samaritan) فیلم ابرقهرمانی و فانتزی-اکشن آمریکایی به کارگردانی جولیوس ایوری، نویسندگی براگی اف. شوت، تهیه کنندگی سیلوستر استالونه و براگی اف. شوت با بازی سیلوستر استالونه و جیوون والتون است. این فیلم به عنوان برداشتی تاریک و جدید از فیلم‌های ابرقهرمانی توصیف شده‌است. ستارگانی همچون سیلوستر استالونه در نقش جو اِسمیت ‘  نِمِسیس ‘ سامری (ساماریتان)، جیوون والتون در نقش سَم کلیری، پیلو اسبک در نقش سایرس ( نِمِسیس دوم) ، داشا پولانکو در نقش تیفانی کلیری، مویسس آریاس در نقش رضا، مارتین استار در نقش آلبرت کازیر، سوفیا تاتوم در نقش سیل، جرد اودریک در نقش فرشاد، هنری جی. سندرز در نقش آرتور هالووی و شامیک مور در نقش دوین هالووی به ایفا نقش پرداخته اند. در فوریه سال 2019 کمپانی مترو گلدوین مایر فیلمنامه را خرید در سپتامبر سال 2019، مشخص شد جولیوس ایوری این فیلم را کارگردانی کند. در فوریه سال 2019 سیلوستر استالونه برای بازی در این فیلم انتخاب شد. در فوریه سال 2020، مارتین استار، داشا پولانکو مویسس آریاس، داشا پولانکو و پیلو اسبک به بازیگران این فیلم اضافه شدند. در سپتامبر سال 2019، فیلمبرداری برای تاریخ سال 2020 در آتلانتا مشخص شد و فیلمبرداری اصلی از فوریه سال 2020 آغاز شد.اکران این فیلم در ابتدا قرار بود در تاریخ 20 نوامبر 2020 ولی در 11 دسامبر 2020 منتقل شد و برای سومین بار به تأخیر روبه رو شد و قرار ا بود در تاریخ ۴ ژوئن 2021 منتشر شود و در نهایت این فیلم در تاریخ 26 اوت 2022 منتشر شد. در وبسایت راتن تومیتوز، ٪38 از 91 بررسی منتقدین مثبت است و این فیلم میانگینِ امتیاز 9/4 از 10 را در اختیار دارد. با توجه به خلاصه این فیلم که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد دانلود فیلم اکشن سامری میتواند در برنامه شما قرار بگیرد. داستان در مورد پسر جوانی است که به‌دنبال ابرقهرمانی اسطوره‌ای می‌گردد که بیست سال پیش در حادثه‌ای تراژیک ناپدید شد و این پسر می‌خواهد بداند که آیا این شخصیت زنده است یا خیر…

بیشتر بخوانید:  راهنمای خرید کوادکوپتر حرفه ای

مطلب پیشنهادی

برای کاهش چربی خون چه بخوریم؟ (بایدها و نبایدها برای تغذیه افراد دارای چربی خون)

چربی خون بالا یکی از مهم‌ترین عوامل مضر بر ای سلامتی ما است. با افزایش …