معرفی هتل پانوراما کیش – هتلی لوکس در جزیره مرجانی کیش

هتل پانوراما با واقع شدن در مرکز جزیره کیش یکی از مناسب‌ترین موقعیت‌ها را در بین هتل‌های کیش داراست. با رزرو هتل پانوراما کیش تنها کافیست برای رسیدن به ساحل زیبای جزیره کیش یک ربع پیاده‌روی نمایید. این هتل با اسکله بزرگ تفریحی کیش تنها یک کیلومتر فاصله دارد. گاهی کرایه خودرو و استفاده از تاکسی در جزیره کیش امکان دارد بسیار پرهزینه و پردردسر باشد. به همین خاطر اکثر مسافران ترجیح می‌دهند هتلی را برای اقامت در کیش انتخاب کنند که دسترسی مناسبی به مراکز مختلف داشته باشد.

از جهتی دیگر اقامت در هتل پانوراما دسترسی مسافران به مراکز خرید کیش را هم بسیار آسان نموده است. با رزرو هتل پانوراما به آسانی و با پای پیاده می‌توانید به مراکز خرید مهمی نظیر پردیس ۱ و ۲، رویا مال، پانیذ، زیتون، مریم، مروارید و… بروید. یکی از مزیت‌های مهم هتل پانوراما کیش در میان هتل های کیش همین مسئله دسترسی است.

همچنین هتل پانوراما از اماکن تفریحی جزیره کیش فاصله بسیار اندکی دارد. به‌عنوان مثال مهمانانی که در هتل پانوراما اقامت کرده‌اند بدون نیاز به وسیله نقلیه می‌توانند خود را به پارک‌ها و مراکز تفریحی برسانند. مراکز تفریحی همچون کلوپ غواصی، کیبل اسکی، پارک شهر، پارک هایلند، پارک ساحلی و کارتینگ کیش.

رستوران هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما در کنار داشتن اتاق‌ها و واحدهای اقامتی باکیفیت و راحت خود، به فکر ارائه غذای باکیفیت نیز بوده‌است. به همین خاطر با برپایی تعداد متعدد رستوران و کافی‌شاپ و سرو انواع غذاها و نوشیدنی‌های باکیفیت خیال مهمانانش را آسوده کرده است.

 رستوران صدف

رستوران صدف هتل پانوراما به عنوان رستوران اصلی این هتل شناخته می‌شود. این رستوران یکی از رستوران‌های مدرن و پرطرفدار جزیره کیش به حساب می‌آید. در رستوران صدف خوش‌مزه‌ترین غذاهای ایرانی و فرنگی، غذاهای دریایی و بومی جنوب و انواع نوشیدنی‌ها پیدا می‌شود. شما این امکان را دارید تا آن‌ها را نوش جان کنید. بدون شک خیالتان از بابت رعایت نکات بهداشتی و کیفیت مواد اولیه آسوده خواهد بود.

این رستوران از آشپزها و پرسنل آموزش‌دیده و بسیار حرفه‌ای بهره گرفته‌است.  به همین جهت توانسته خاطره‌ای شیرین از خود در ذهن مسافران با هر سلیقه و علاقه‌ای در هتل پانوراما بر جای بگذارد. علاوه بر کیفیت و تنوع بالای غذاها، سالادها، سوپ‌ها و دسرهایی که در رستوران سرو می‌گردد، توجه به فضا نیز اهمیت دارد. فضای بسیار شکیل و دیزاین مدرن و لوکس این رستوران هم بسیار قابل توجه مهمانان قرار دارد.

رستوران صدف در طراحی‌اش از رنگ‌های سفید و طرح هنرمندانه و خاص میز و صندلی‌ها استفاده کرده‌ است. اینگونه توانسته محیطی بسیار آرامش‌بخش و شیک ایجاد کند. میهمانان می‌توانند برای صرف یک وعده غذایی بی‌دغدغه و لذید به این رستوران اعتماد کنند.

بیشتر بخوانید:  با بلیچنگ در خانه در زمان خود صرفه جویی کنید!

 رستوران مروارید

در طبقه اول این هتل زیبا رستوران مروارید هتل پانوراما قرار دارد. این رستوران به عنوان سالن صبحانه‌خوری هتل پانوراما هم شناخته می‌شود. آغوش رستوران مروارید برای انواع وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام نیز به روی مهمانان عزیز هتل باز می‌باشد. غذاهای فرنگی و به ویژه غذاهای فرانسوی در محیطی بسیار دنج رستوران سرو می‌شود. نوای دل‌نواز موسیقی، ازجمله ویژگی‌های خاص رستوران مروارید هتل پانوراما به شمار می‌آید.

 کافی‌شاپ پانوراما

در لابی هتل پنج ستاره پانوراما کیش این امکان را دارید تا یکی از بهترین کافی‌شاپ‌های جزیره کیش را بیابید. مکانی که می‌توان پس از یک روز طولانی و گشت و گذار در مراکز خرید و پاساژهای کیش کمی در آن استراحت کنید.

چه چیزی بهتر از کافی شاپ هتل پانوراما به‌عنوان حسن ختام بسیار ایده‌آل بعد از یک روز شلوغ و پرجنب‌وجوش؟ در کنار دوستان و اعضای خانواده می‌توانید از نوشیدن یک فنجان قهوه لذت ببرید. می‌توانید انواع کیک‌ها، دمنوش‌ها، بستنی‌ها و دسرهای لذیذ و هیجان‌انگیز را در کافی‌شاپ هتل پانوراما میل نمایید!

اتاق های هتل پانوراما کیش

هتل  پانوراما همچون سایر هتل‌های پنج ستاره و لوکس جزیره کیش، به ساحل نیلگون خلیج فارس اشراف دارد. این هتل واحدهای اقامتی متنوع و گوناگونی را در اختیار مهمانان عزیز خود قرار داده است. هتل پانوراما با داشتن276 باب اتاق و سوئیت در انواع گوناگون در زمره یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین هتل‌های پنج ستاره کیش می‌باشد.

این اتاق‌ها در ۱۲ طبقه از ساختمان بزرگ 15 طبقه‌ای هتل جای گرفته‌اند. اتاق‌های هتل به دو دسته اتاق‌های رو به جزیره و اتاق‌های رو به دریا تقسیم می‌شوند. علاوه ‌بر این اتاق‌های دو تخته و سه تخته هتل پانوراما به دو دسته کلی استاندارد و پانوراما یا لوکس هم قابل تفکیک می‌باشند.

اتاق‌های دو تخته به شکل دبل یا تویین یا دو تخت سینگل جدا از یکدیگر هستند. اتاق‌های سه تخته با یک تخت دبل و یک تخت سینگل دیزاین شده‌اند. علاوه بر این اتاق‌های کانکت هتل پانوراما جهت اقامت خانوادگی مناسب هستند. اتاق‌های کانکت شامل یک اتاق دبل با تخت دونفره و یک اتاق تویین با دو تخت سینگل می‌باشند.

در همه این اتاق‌ها امکانات و تجهیزاتی نظیر یخچال، مینی‌بار، تلویزیون هوشمند، سرویس بهداشتی و حمام تمیز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میز آرایش و کتری برقی وجود دارد؛ اما سوئیت‌های هتل پانوراما دارای مساحتی بزرگ‌تر هستند. این سوئیت‌ها با برخورداری از امکانات و تجهیزاتی مدرن‌تر، نوید اقامتی آسوده و راحت‌تر در این هتل را می‌دهند.

پانوراما سوئیت با یک تخت دبل و یک تخت سینگل جهت پذیرایی از سه مهمان فراهم گشته است. سوئیت‌های کانکت هتل پانوراما هم مناسب برای چهار نفر می‌باشند. سرویس‌ها و خدمات در این سوئیت‌ها در سطوح بالاتری به مهمانان ارائه می‌شود. امکانات اتاق‌ها هم در مقایسه با اتاق‌های استاندارد بیشتر است. برای نمونه این سوئیت‌ها از وان حمام برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید:  آدم‌ربایی‌های مرموز با پایان‌های غیر منتظره

در تمام اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل پانوراما کیش سیستم اعلام حریق، سیستم هوشمند اطفاء حریق، میز تحریر، صندوق امانات و اماکن شارژ وسایل الکترونیکی موجود است. پارکینگ با گنجایش پارک ۶۰ خودرو از دیگر امکاناتی می‌باشد که هتل پانوراما در اختیار مهمان عزیز خود قرار می‌دهد.

فاصله هتل پانوراما کیش

  • فاصله هتل پانوراما تا رویال مال: حدود ۶۰۵ متر
  • فاصله هتل پانوراما تا بازار زیتون: حدود ۶۶۹ متر
  • فاصله هتل پانوراما تا کوه نور: حدود ۷۵۱ متر
  • فاصله هتل پانوراما تا بازار کیش مال: حدود ۱ کیلومتر
  • فاصله هتل پانوراما تا بازار مروارید: حدود ۱ کیلومتر
  • فاصله هتل پانوراما تا بلوار ساحل: حدود ۱ کیلومتر
  • فاصله هتل پانوراما تا اسکله تفریحی: حدود ۱ کیلومتر
  • فاصله هتل پانوراما تا بازار پانیذ: حدود ۱ کیلومتر
  • فاصله هتل پانوراما تا بازار ونوس: حدود ۱.۶ کیلومتر
  • فاصله هتل پانوراما تا پارک هنگام: حدود ۱.۷ کیلومتر
  • فاصله هتل پانوراما تا بازار دامون دریا: حدود ۱.۸ کیلومتر
  • فاصله هتل پانوراما تا پارک دلفین ها: حدود ۶ کیلومتر
  • فاصله هتل پانوراما تا شهر زیرزمینی کاریز: حدود ۶ کیلومتر
  • فاصله هتل پانوراما تا دهکده المپیک: حدود ۶ کیلومتر
  • فاصله هتل پانوراما تا شهر باستانی حریره: حدود ۶.۸ کیلومتر
  • فاصله هتل پانوراما تا پدیده شاندیز: حدود ۷ کیلومتر
  • فاصله هتل پانوراما تا کشتی یونانی: حدود ۱۴ کیلومتر

قوانین هتل پانوراما کیش

  • زمان تخلیه اتاق ساعت 12 می‌باشد.
  • زمان ورود به اتاق ساعت 14 می‌باشد.
  • پذیرش خانم‌‌های تنها موردی ندارد.
  • داشتن مدارک شناسایی و پاسپورت در زمان پذیرش الزامی‌ است.
  • هزینه لازم برای اقامت کودکان زیر 6 سال رایگان بوده و بالای 6 سال به صورت نفر اضافه محاسبه می‌شود.

امکانات هتل پانوراما کیش

قبل از هر چیز از اصلی‌ترین امکانات این هتل می‌شود به پارکینگ آن اشاره نمود که دارای گنجایش ۶۰ خودرو می‌باشد. لابی این مجموعه دارای گنجایش ۱۰۰ نفری است. با اقامت در این هتل این امکان را دارید تا در لابی از آسانسور، صندوق امانات، آژانس مسافرتی و آتلیه بهره‌مند گردید.

امکانات دیگر هتل پانوراما کیش شامل پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تور، خدمات باربری، کرایه اتومبیل، خدمات نگهداری از کودک و نظافت روزانه می‌شود. اینترنت وای‌فای رایگان هم به شکل نامحدود در لابی این هتل ارائه می‌گردد. همینطورخدمات موردنیاز برای راحتی و آسایش افراد معلول هم توسط کارکنان حرفه‌ای هتل پانوراما کیش فراهم می‌شوند. امکانات رفاهی مطلوب برای مهمانان در نظر گرفته ‌شده است.

بیشتر بخوانید:  راه حل جادویی لاغر شدن کشف شد!!!

نکته قابل‌توجه در این هتل شکیل وجود استخر می‌باشد که به ‌صورت سرپوشیده دایر شده ‌است. این استخر جهت رفع خستگی ازجمله گزینه‌های مناسب به شمار می‌آید. شایان ذکر است که سونا و جکوزی هتل پانوراما کیش محبوبیت زیادی داشته و جسم و روح مهمانان را تازه می‌کند. پس با رزرو این هتل بی‌نظیر خودتان و همسفرانتان را برای سفری خاطره‌انگیز آماده کنید.

قوانین رزرو هتل پانوراما کیش

  • با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد پذیرش آقا و خانم تنها، امکان‌پذیر می‌باشد.
  • پذیرش صیغه‌نامه رسمی تنها به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر می‌باشد.
  • این هتل چارتر بوده و امکان کنسلی و تغییر تاریخ را ندارد. خوب است بدانید به علت چارتر بودن هتل‌های کیش، نرخ‌های اعلام شده به صورت لحظه‌ای بوده و امکان تغییر نرخ وجود دارد.

آدرس هتل پانوراما کیش

از جمله سوالاتی که افراد به منظور اقامت در هتل پانوراما کیش می‌پرسند این است که هتل پانوراما کیش در کجا قرار دارد. چگونگی دسترسی به این مجموعه نیز از سوالات دیگر است. به منظور پاسخ به این پرسش لازم است بدانید هتل پانوراما کیش در جزیره کیش، بلوار رودکی، روبروی برج دیپلمات قرار گرفته است. چنانچه قصد دارید تا به سراغ هتل پانوراما بروید، باید به سراغ بلوار رودکی بروید. اینگونه می‌توانید به این مجموعه دسترسی پیدا کنید.

از سوالات مهم دیگری که در مورد هتل پانوراما پرسیده می‌شود در رابطه با نحوه دسترسی به این مجموعه می‌باشد. به همین خاطر بهتر است به این موضوع توجه داشته باشید که فاصله هتل پانوراما تا فرودگاه ۹ کیلومتر است.

صبحانه هتل پانوراما کیش

صبحانه در هتل رایگان است. بوفه صبحانه فوق‌العاده متنوع و جذاب این هتل در رستوران مروارید به مهمانان هتل ارائه می‌شود. در بوفه صبحانه این رستوران انواع املت‌ها و نیمروها، پنیرهای متنوع، نان‌ها، در کنار نوشیدنی‌های سرد و گرم و تازه گنجانده شده است.

جمع‌بندی

علاوه بر فضاها و امکاناتی که در بالا یاد شد، هتل پانوراما در حال فراهم نمودن فضاها و امکانات بیشتری می‌باشد. البته به‌خاطر تازه‌ساز بودن هنوز فرصت مورد استفاده قرار گرفتن آن‌ها به وجود نیامده است. با این همه تجربه اقامت در هتل پانوراما کیش می‌تواند یکی از شیرین‌ترین و خاطره‌انگیزترین خاطرات مسافران در سفر به کیش باشد. این هتل از خدمات و سرویس‌های بی‌شمار و سطح بالایی برخوردار است. با وجود تازه تاسیس بودن، هتل در زمره بهترین هتل‌های پنج ستاره کیش قرار گرفته است.

 

این مطلب برگرفته از بلاگ معرفی هتل پانوراما کیش – هتلی لوکس در جزیره مرجانی کیش از وبسایت ایران هتل آنلاین میباشد.

مطلب پیشنهادی

برای کاهش چربی خون چه بخوریم؟ (بایدها و نبایدها برای تغذیه افراد دارای چربی خون)

چربی خون بالا یکی از مهم‌ترین عوامل مضر بر ای سلامتی ما است. با افزایش …